A képernyőn is szépen fénylett Cseh László aranya

Vágólapra másolva!
Az augusztus 5-i nézettséget a teljes lakosság körében vizsgáltuk, a mért adatok szerint a Barátok közt végzett az első helyen, 959 ezren követték. A második a Szulejmán lett több mint 805 ezer nézővel, a dobogóra pedig a TV2 hírműsora, a Tények fért fel harmadikként - közel 679 ezren nézték.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Ezúttal a Mike és Molly női főszereplője, Melissa McCarthy utazik lefelé a Médialiftben. A Comedy Central sorozata csak 0,6%-ot hozott a csatornának.

Felfelé halad viszont Cseh László, akinek a kazanyi úszóvébén szerzett aranyérme az M4 Sportnak szép számokat hozott. A csatornát a tévézők 9,9%-a követte a délutáni órákban.

Vele együtt felfelé tart a Tények műsorvezetője, Várkonyi Andrea – a

TV2 esti hírműsora a tegnapi nap harmadik legnézettebbje lett a teljes lakosság körében,

az RTL Híradó-ja mögötte, a negyedik helyen végzett.

A délután a TV2-nek kedvezett a teljes lakosságot vizsgálva, Az én bűnöm és a Veronica aranya jobban érdekelte a nézőket, mint az Éjjel-nappal Budapest ismétlése és A mentalista.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A grafikon azonban az esti órákban teljesen megváltozik: az RTL Klub átvette a vezetést, és nagy fölénnyel nyert: a Barátok közt-öt az éppen tévézők 24 százaléka, a Szulejmán-t 22 százaléka követte.

Forrás: Origo/ Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk azt a tíz csatornát, amely a legmagasabb napi átlagos közönségarányt érte el.

Teljes lakosságban az RTL Klub 12,8 százalékot, a TV2 12,4 százalékot produkált,

a harmadik hely a Coolé lett 6 százalékkal. A középmezőnyben szerepel az M4 Sport, a Duna TV és Film+.

Forrás: Origo

Nézettségelemzés gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.