Még mindig a Barátok közt a legnagyobb kedvenc

2015.08.10. 11:53

A 32. héten a legnépszerűbb tévéműsor a Barátok közt volt a teljes lakosság körében, a sorozat hetek óta tartja első helyét. Második a Szulejmán, harmadik a Híradó lett, a TV2 először az ötödik helyen bukkan fel a listán a Tények-kel. Duna TV-s produkció kétszer szerepel az első húszban, a fölény a vizsgált célcsoportban egyértelműen az RTL Klubé.

Forrás: Origo

Médialiftünkben felfelé tart Mérai Kata, hiszen a Barátok közt hetek óta tartja első helyét – a színésznő Berényi Attila feleségét, Julit alakítja a sorozatban. A széria legnézettebb epizódját közel 960 ezer néző követte a teljes lakosságot vizsgálva, maga mögé utasítva ezzel a Szulejmán legnézettebb epizódját, 806 ezer nézővel.

TV2-es produkció először az ötödik helyen fért fel a húsz legnézettebb közé, az augusztus 3-i Tények-et 681 ezren nézték a teljes lakosságot tekintve. Azurák Csaba is felfelé tart a Médialiftben.

Lefelé megy viszont Jean Reno, hisz az RTL II-n futó Jo, a profi hozta a vasárnap este legalacsonyabb közönségarányát: 0,3 százalékot. A közönségarányt vizsgálva az RTL Klub és a TV2 is szép eredményt ért el vasárnap: a Tények 20 százalékot, a Híradó 23,5 százalékot produkált.

Mutatjuk grafikonon is, hogyan alakult az este:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább látja a legnézettebb műsorok listáját, ahol minden produkciónak csak a legnépszerűbb adását tüntettük fel. A 32. héten tizennégy produkció az RTL Klubé, négy a TV2-é és kettő a Duna TV-é volt.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk csatornák szerint is a heti átlagos közönségarányt. E szerint az RTL Klub volt a legnépszerűbb a teljes lakosság körében, a dobogón a TV2 áll mögötte. A középmezőnyben szerepel az M4 Sportcsatorna, a Cool és az F+, tizedikként az M3 fért fel a listára a teljes lakosságot vizsgálva.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK