Jól sikerült a szombati buli Sebestyén Balázsnál

Kiss Ramóna dögös ruciban ment Sebestyén Balázshoz
Vágólapra másolva!
A 37. héten ismét a Barátok közt volt a legnézettebb műsor, a szerdai adását 1 millió 204 ezren figyelték. A dobogóra felfért még az Éjjel-nappal Budapest és a Szulejmán egy-egy része, de Sebestyén Balázs sem panaszkodhat, az 1 perc és nyersz! ugyanis negyedik lett, amit új szombati show-ja, a Gyertek át szombat este! követ – a TV2 elsőként a nyolcadik helyen szerepel az Ezek megőrültek!-kel. 
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Médialiftünkben a 37. hét szombati arcai közül válogattunk, Sebestyén Balázs ezen a napon is jól szerepelt – amellett, hogy hétköznaponként futó vetélkedője, az 1 perc és nyersz! a negyedik legnézettebb műsor volt a héten. Új show-ja,

a Gyertek át szombat este! az ötödik helyet tudta megszerezni,

az idősávját azonban abszolút nyerte, 20,3 százalékos közönségaránnyal zárt a teljes lakosságban.

A lottóhúzás is sok embert ültetett a képernyő elé, a Szerencseszombat nagy része alatt a Duna TV volt a második legnépszerűbb csatorna, 10,5 százalékos közönségaránya a legmagasabb volt szombat este a nemzeti főadón. Nézze meg grafikonon is!

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Az ábrán ugyan nem szerepel, a Nielsen adataiból azonban kiderül, hogy

a legalacsonyabb szombat esti közönségarányt az RTLII-n futó Terra Nova – Az új világ hozta,

az éppen tévézőknek csupán 0,5 százaléka figyelte. Mutatjuk a hét legnézettebb műsorait is, a húszas listában minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább láthatja azokat a csatornákat is, amelyek a legmagasabb heti átlagos közönségarányt érték el.

A hetet az RTL Klub nyerte, 1,1 százalékpontot vert rá a TV2-re,

a Duna TV a harmadik helyet szerezte meg 6,1 százalékkal. Az M1-et még mindig tolják a menekültekről szóló híradások, a Coolt és a Film+-t is maga mögé utasította. Az M4 Sport hajszállal előzte meg az ATV-t, a tízes listát 2,2 százalékkal az AXN zárja.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.