Letaszították a trónról a Barátok köztöt

Barátok közt
Vágólapra másolva!
A 39. héten a TV2 szórakozató műsora, a Sztárban sztár került a dobogó legfelső fokára, 1 millió 444 ezer néző figyelte a jelmezbe bújt sztárokat. Hosszú hetek után a Barátok közt lecsúszott a második helyre, a harmadik pedig az RTL Klub Híradó-ja lett a teljes lakosságot vizsgálva.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Médialiftünkben felfelé megy Till Attila, a Sztárban sztár-t figyelte a legtöbb néző, 30 százalékos közönségaránnyal nyerte a hetet.

A TV2 a harmadik szériát indította el tegnap este, 1 millió 444 ezer néző volt kíváncsi rá.

Lefelé megy viszont Rebecca Reid, a Modellek közt című vígjáték nem muzsikált túl jól a Comedy Centralon, csupán 0,4 százalékot ért el a teljes lakosság körében.

Az RTL Klub randi show-ja, a Vigyél el! töretlenül népszerű, szombat este 17,3 százalékot hozott a csatornának. Sebestyén Balázs házibulija, a Gyertek át szombat este! is érdekelte a nézőket, a game show 16,4 százalékos eredménnyel zárt.

Mutatjuk grafikonon is, hogy alakultak a hétvégi esték. Az elsőn a szombat, a másodikon a vasárnapi eredmények láthatók.

Forrás: Nielsen Közönségmérés / Origo
Forrás: Nielsen Közönségmérés / Origo

Mutatjuk a hét legnézettebb műsorait is, a húszas listában minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:

Forrás: Nielsen Közönségmérés /Origo

Alább láthatja azokat a csatornákat, melyek a legmagasabb heti átlagos közönségarányt érték el.

Az RTL Klub végzett az első helyen, 0,5 százalékpontot vert rá a TV2-re.

Mögöttük jócskán lemaradva a Duna TV, negyedik az M1 lett a teljes lakosságot tekintve. A húszas lista végére az M4 Sport, az ATV és a Super TV2 fért fel.

Forrás: Nielsen Közönségmérés/ Origo

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.