Hernádi Juditért nem kapcsolnak át a nézők

2015.12.03. 15:02

Ismét a Barátok közt lett a legnépszerűbb tévéműsor, december 2-án 984 ezer néző figyelte, hogy mi történik a Berényi családdal. Második helyen az RTL Klub Híradó-ja, a harmadikon a Szulejmán végzett, a TV2 a negyedik helyen szerepel először a Tények-kel.

Forrás: Origo Médialift

Hernádi Judit lefelé tart a Médialiftünkben, az RTL II sorozata, a Butiquehotel.hu nem igazán érdekli a nézőket, teljes lakosságban csupán 1 százalékot, 18-49-es célcsoportban 1,2 százalékot sikerült elérni az aktuális epizódnak. A tegnap játszott nyolcadik rész Karolinról, az anyáról szólt, illetve arról, hogy kergeti őrületbe munkatársait és szeretteit – a színészekkel nincs gond, a sztori viszont nem túl szórakoztató a néző számára. Szépen megy viszont a csatornán a Konyhafőnök Junior, a kis szakácsok teljes lakosságban 5,7 százalékot, 18-49-ben 5,9 százalékot hoztak a döntő harmadik napján.

Szintén piros nyilat kap Tim Roth, a Hazudj, ha tudsz aktuális epizódja kikapott a konkurenciától, este az RTL Klub kínálatát választják a nézők, a Fókusz, az Éjjel-nappal Budapest, a Barátok közt, Szulejmán és a Házon kívül is népszerűbb volt a TV2 aktuális műsorainál.

Így aztán felfelé tarthat Paku Éva Lilla, a Barátok közt lett nézőszám alapján a tegnapi nap legnézettebb műsora. A fiatal színésznő Berényi Ágnes (Gubik Ági) lányát alakítja, aki állandó konfliktusban áll az anyjával.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák küzdelemből az RTL Klub került ki győztesként a teljes lakosság körében 14,1 százalékos eredménnyel, második helyen végzett a TV2 13,2 százalékkal, harmadik - jócskán lemaradva - a Duna TV lett 5,8 százalékkal. A legnépszerűbb műsorok listáját az ATV és a Super TV2 zárja azonos eredménnyel.

nézettség top 10Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK