Földes Eszter és Lengyel Tamás aktusát sokan végignézték

Földes Eszter és Gáspár Tibor az Intim fejlövés című filmben
Vágólapra másolva!
December 10-én a Barátok közt volt az ötven év alatti nézők kedvence, de a Válótársak, az Éjjel-nappal Budapest és a Fókusz népszerűsége is töretlen. Esténként a csatorna kínálata viszi el a nézők többségét, a TV2 az ötödik helyen szerepel először a Tények-kel.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Médialiftünkben felfelé tart Lengyel Tamás, a Válótársak egyik főszereplője, mivel az RTL Klub sorozata újfent szép számokat hozott a csatornának, 24,4 százalékot ért el a 18-49-es célcsoportban.

Ezzel a nap legmagasabb közönségarányát érte el,

nézőszámban csak a Barátok közt tudta megelőzni. Berényiéket 386 ezer néző, a válófélben levő férfiak történetét 369 ezer ilyen korú néző figyelte. Az aktuális epizódban Lengyel Tamásnak megvolt az első ágyjelenete, és Stohl karakterének újabb kalandja sem maradt el.

Zöld nyíl jár a Family Guy-nak, Brian Griffin utazhat ezúttal felfelé, a Comedy Centralon 7,9 százalékot produkált a sorozat, ezzel a csatorna legnépszerűbb műsora volt a vizsgált célcsoportban.

Lefelé megy viszont Zooey Deschanel, az Új csaj szereplője – a vígjáték nem igazán hozta lázba a nézőket, 0,6 százalékot ért el az RTL II-n.

Az alábbi grafikonon jól látszik, hogy esténként az RTL Klubot választja a legtöbb néző a vizsgált célcsoportban, az Éjjel-nappal Budapest, a Barátok közt, a Válótársak és a CSI is népszerűbb, mint a konkurens csatornák kínálata.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyéből az RTL Klub került ki győztesként, 14,5 százalékkal toronymagasan vezeti a toplistát. Második helyen a TV2 áll 9,3 százalékkal, a dobogó harmadik fokára a Cool fért fel. A listát az M2 és a Duna TV zárja közel azonos eredménnyel.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.