Kasza Tibi meglógott Sas József elől

Kasza Tibi
Vágólapra másolva!
Az év utolsó napját a TV2 nyerte, a Humorkoktél-ra 899 ezren voltak kíváncsiak a teljes lakosságot vizsgálva. Népszerű volt a Frizbi Hajdú Péterrel és a Kasza!, de a Sztárban sztár legjobb pillanatait is sokan megnézték újra. A Sas-kabaré még mindig vonzza a nézőket szilvesztereste, Sas József két műsorral is bekerült a legjobbak közé.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Szilveszteri Médialiftünkben lefelé halad Breki, mivel a Muppets - A film alig érdekelte a nézőket szilveszterkor, mindössze 6,3% százalékot produkált. Az RTL Klub a Híradó-val került fel a második helyre, de az év utolsó napján a TV2 volt erősebb: a Humorkoktél áll a nézettségi toplista első helyén, szépen mentek a saját műsorok, mint a Frizbi, a Kasza!, a Sztárban sztár.

Kasza Tibinek ezért is jár a zöld nyíl, a szilveszteri adás 19,5 százalékot hozott a csatornának a teljes lakosságot vizsgálva, 802 ezren kapcsoltak miatta a csatornára.

Ugyancsak felfelé mehet Sas József, a humorista két műsorral is jelentkezett az ATV-n. A szilveszteri Sas-kabaré 12,1 százalékot ért el, míg a Hüvelyk Mutyi 10,1 százalékot – így a tizedik és a tizenegyedik helyen zárt a nézettségi versenyben.

Mutatjuk grafikon is, hogy alakult az este. Jól látszik, hogy a nézők többsége a TV2-t választotta, a saját műsorok népszerűbbnek bizonyultak, mint az RTL Klub által sugárzott filmek - a csatornát helyenként a Duna TV és az ATV is megelőzte.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Itt megnézheti, mik voltak az év utolsó napjának legnézettebb műsorai:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyéből ezúttal a TV2 került ki győztesként 12,9 százalékkal a teljes lakosságot vizsgálva, második helyen az RTL Klub végzett 10,7 százalékkal. A toplistát a Sláger TV, a Cool és a Viasat 3 zárja közel azonos eredménnyel.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.