Kétmillió dollár is lehet egy reklám ára az Oscar-gála alatt

Oscar-díj
Vágólapra másolva!
A Super Bowl közvetítése alatti reklámszpotok díját ugyan nem éri el, de magas a reklámok ára az Oscar-gála ideje alatt is: a Kantar Media becslése szerint egy 30 másodperces szpot 1,9 millió dollárba is kerülhet.
Vágólapra másolva!

4,6 millió és 5 millió dollár közötti összegeket kellett fizetniük azoknak a hirdetőknek, akik a hagyományosan magas nézettséget hozó Super Bowl alatt szerették volna népszerűsíteni terméküket, szolgáltatásukat.

A múlt évben 1,83 millió dollárba került egy félperces reklámszpot az Oscar-gála alatt, és a Kantar Media adatai alapján 110 millió dolláros hirdetési bevételre tett szert a csatorna. 2014-ben 95 millió dollár volt a bevétel, 2016-ban egy 30 másodperces szpot 1,9 millió dollárba is kerülhet.

Nem olcsó hirdetni az Oscar-gála ideje alatt Forrás: AFP/Robyn Beck

Az idei gálára vonatkozó becslés alapján akár 135 millió dollárt is fizethetnek majd a hirdetők az ABC-nek.