Május 10-én 415 ezer magyar látta, amit Freddie továbbjutott az Eurovíziós Dalfesztivál elődöntőjéből, legalábbis a hagyományos módon, a tévében ennyien követték az eseményt. Összességében ennél több emberrel kell számolni, hisz a Duna TV adása az interneten is követhető volt élőben, a Március 15. téren pedig rengeteg rajongó együtt nézte a produkciót.
A Nielsen mérései, vagyis a tévés nézettségre vonatkozó adatok szerint ez a 415 ezer néző a nézettségi toplistán a 11. helyre volt elég, a nap legnézettebb műsora a Barátok közt volt 900 ezer nézővel.
Az Eurovíziós Dalfesztivál közvetítése a 18–49-es, kereskedelmi szempontból fontos célcsoportban is a 11. lett, a leginkább a TV2 által preferált 18–59-es korosztályban azonban éppen hogy befért a legjobb tízbe, a hatvan év alattiak közül 167 ezren voltak kíváncsiak a versenyre.