Nagyot nőtt a SuperTV2 piaci részesedése

2016.06.03. 11:19

A SuperTV2 egy év alatt csaknem 70 százalékkal növelte piaci részesedését a 18-59-es célcsoportban, májusban a harmadik legnézettebb kábel volt a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban - közölte a TV2 Csoport.

Májusban, teljes napon a kereskedelmileg fontos célcsoport harmadik legnézettebb kábelcsatornája volt a Super TV2. Az egy évvel ezelőtti eredményekhez képest teljes napon, 18-59-ben csaknem 70 százalékkal nőtt a piaci részesedése (2015. május: 1,97% SHR vs. 2016. május: 3,3% SHR), és több mint 50 százalékkal emelkedett az átlagos nézőszáma.

A csatorna szerint kiemelkedően teljesített az országos televíziós premierként bemutatott X-Men: Az eljövendő múlt napjai, csaknem 150 ezren izgulták végig a mutánsok kalandjait, míg A múmia – A Sárkánycsászár sírja című akciófilmet közel 115 ezren nézték. A zöld ogre mára már klasszikus kalandjai közül a Harmadik Shrek-et csaknem 104 ezer néző, míg a Shrek a vége fuss el véle című animációs filmet több mint 112 ezren választották.

A Jóban Rosszban premierepizódja is népszerű a csatornánForrás: TV2

A vásárolt tartalmak mellett továbbra is kimagaslóan teljesít a Jóban Rosszban premierepizódja, teljes hónapban nyerte idősávját, 12 százalékos közönségaránnyal a 18-59 évesek körében - írják.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK