A TV2-csoport új filmcsatornája jó eredménnyel zárta indulásának hetét. A Mozi+ a legnézettebb kábelcsatorna volt főműsoridőben a 18–59 évesek körében, maga mögé utasítva minden versenytársát a 28. héten. 

A TV2-csoport filmcsatornája kimagasló nézettséggel startolt, minden kábelcsatornát maga mögé utasított a 28. héten, az első számú kábelcsatornaként debütált, több mint 6 százalékos (6,02% SHR) átlagos közönségarányt ért el a 18–59 évesek körében – közölte a TV2-csoport. A Mozi+ indulása hetében, 21 és 23 óra között több mint 13-szoros közönségarány növekedést ért el a PRO4 tavalyi évének ugyanazon időszakához képest.

A 21 órakor vetített filmek taroltak a tévés piacon a kereskedelmileg kiemelt, 18–59-es célcsoportban a TV2 közlése szerint. Az indulás napján, tévépremierként bemutatott Z világháború című film közel 8 százalékos (7,61% SHR), míg kedden A Szupercsapat című amerikai akciófilm csaknem 10 százalékos (9,31% SHR) közönségarányt ért el. Szombat este, a közönségkedvenc Nagyfiúk2 pedig minden csatorna teljesítményét lekörözve, több mint 11 százalékos (11,37% SHR) közönségarányt tudhatott magáénak.

Mozi+

"A TV2-csoport határozott célkitűzése egy minden nézői igényt és célcsoportot kiszolgáló csatornaportfólió felépítése a következő hónapokban. Ennek első lépése volt a Mozi+ elindítása, amely közel 70%-os technikai lefedettséggel, a PRO4 helyén található a kábelszolgáltatók kínálatában. Nagyon büszkék vagyunk a csatorna kezdeti sikereire, külön öröm számunkra, hogy legnagyobb versenytársunkat, a Film+-t már az indulásunk hetén megelőztük, a több mint 20%-kal nagyobb technikai lefedettségük ellenére" - mondta Fischer Gábor, a TV2-csoport kábelcsatorna-programigazgatója.