Mit akar a nő? – Új női portál indult

férfi, nő, tablet
Vágólapra másolva!
Új hangot üt meg az online női magazinok piacán az október 4-én útjára indult SHE.HU. Az Origo-New Wave Media csoport gondozásában megjelenő oldal erős újságírói karakterekre épít, és az alapítók szándéka szerint egyszerre kíván a női témák gondolatébresztő, szórakoztató, intellektuális, mégis közérthető és szerethető fórumává válni.
Vágólapra másolva!

A SHE.HU-n egyaránt helyet kapnak pszichológiai, párkapcsolati témák, az aktuális trendekről, divatról és szépségápolásról szóló cikkek, a nőket érintő társadalmi jelenségekről szóló vélemények, valamint kulturális, irodalmi, képzőművészeti magazinos anyagok. Sallay Wanda főszerkesztő szerint a SHE.HU célja, hogy gondolatébresztő írásokat kínáljon, párbeszédet generáljon, egyszersmind közösséget is teremtsen. „A szakértőkből, írókból és újságírókból álló szerzői műhely erős karaktereket vonultat fel, olyan egyéniségeket, akik nem félnek szórakoztatni, de elgondolkodtatni sem."

A kép illusztráció Forrás: Science Photo Library

A lap elsősorban a 18-49 év közötti, gondolkodó nőkhöz kíván szólni, de a fiatalabb és idősebb korosztály, sőt még a férfi olvasók is találnak majd kedvükre való tartalmat. Három férfiszerző is erősíti a csapatot, és a gimnazista korútól az ötvenes évei végén járó íróig terjed a szerzőgárda. „Közvetlen, ugyanakkor tartalmas lapot álmodtunk meg, ami azzal a természetességgel szól az olvasóihoz, ahogy egy pohár bor mellett beszélgetünk a barátnőinkkel" – mondta az indulásról Petrás Lilla vezető szerkesztő. Októberben 17 szerző mutatkozik be, főállásban ketten vannak a lapnál.

A pszichológus végzettségű Sallay Wanda két évig az 11Ground blogazin Loveandlife rovatának szerzője, párkapcsolati szakértője volt. Korábban PR-kommunikációs területen dolgozott. A vezető szerkesztői feladatokat Petrás Lilla látja el, aki több női és családi magazin szerzője volt az elmúlt években.

György Bence, az Origo-New Wave Media csoport tartalmi igazgatója a lapindítással kapcsolatban elmondta, hogy új, önálló brandeket építenek, mert az Origo egyik fő törekvése, hogy egyre több, elkötelezett olvasótáborral rendelkező társadalmi csoportot és szubkultúrát érjenek el.