Megváltoztatták Fluimucil Ábel hangját. De miért?

Fluimucil reklám
Vágólapra másolva!
Aki figyelmes, észlelhette, hogy pár napja már nem az elnyújtott gyerekhang kérdezgeti a reklámban, hogy „de miiiiért?”, hanem új szinkront kapott.
Vágólapra másolva!

2016 utolsó negyedévének legismertebb reklámja lett itthon a Fluimucilé, amely hurutos köhögésre igyekszik megoldást kínálni. A kisgyerekek gyakori kérdése („de miért?”) háromszor is elhangzott benne, eleinte ez sokakat szórakoztatott, később többeket irritált, idegesített, így új szinkront kapott Ábel karaktere. Íme:

A Bors a témában megkereste a gyártót, amely nem akart erről nyilatkozni. Geszti Péter reklámszövegírót is faggatták, szerinte a márkaismertségnek feltétlenül jót tett, hogy mémesedett, hogy felkapta az internet, de ellenérzéseket is szülhetett.