A Jóbarátok egyik rajongója őrült elmélettel állt elő, szerinte az egész sorozat a Starbucks reklámja volt, a cég a Central Perk-beli jelenetekkel akarta becsábítani az embereket a kávézóiba.

Alex Baker rádiós és tévés személyiség érdekes elmélettel állt elő a Twitteren, úgy véli, a Jóbarátok csak a Starbucksot támogatta, a kávézásra akarta rászoktatni a nézőket.

Szerinte az sem véletlen, hogy a széria egyből egy másik sikeres vígjátéksorozat, a Cheers után indult – amely ugye egy kocsmában játszódott, a Jóbarátok-ban viszont a szereplők már inkább egy kávézóba jártak lazítani.

Nem véletlenül ültek annyit a kávézóbanForrás: NBC

Baker arra is felhívta a figyelmet, hogy Rachel családneve Green, vagyis Zöld, ami a Starbucks fő színe – sőt, szerinte Rachel hasonlít is a cég logójában látható nőre. 

Mutatjuk a posztot egyben, érdemes átolvasni: