Még csak most jöttek ki az idei Eurovíziós Dalfesztivál összesített nézettségi adatai, 40 régióban több mint 180 millióan figyelték a verseny döntőjét a tévében.

Az idei Eurovíziós Dalfesztivál döntőjét 40 tévés piacon összesen 182 millió tévénéző figyelte, miközben a YouTube-on az élő adást követő egy hétben 40 millió egyéni felhasználó látta 225 régióban.

Az Eurovízió 2019-es győztese, Duncan LaurenceForrás: AFP/Jack Guez

Az átlagos tévés közönségarány 36,7 százalék volt, de például a versenyt megnyerő hollandoknál vagy az izlandiaknál ennél jóval magasabb volt:  73,4 százalék, illetve 98,4 százalék. 

A fesztiválnak helyet adó Izraelben 1,3 millió nézőt szerzett a tévés közvetítés, Olaszországban 3,4 milliós, Németországban 7,6 milliós volt a nézőtábor.