Júniusban a TV2 megverte az RTL Klubot

Bezár a bazár
Vágólapra másolva!
A TV2 kiemelkedő eredményt ért el júniusban. A csatorna a 18-49 és a 18-59 éves célcsoport tekintetében a teljes napot vizsgálva győzelmet aratott, és maga mögé utasította legnagyobb konkurensét.
Vágólapra másolva!

A TV2 júniusban, az elmúlt öt évre visszatekintve, először tudott nyerni a 18-49 és a 18-59 éves célcsoport tekintetében (18-49 évesek: 8,2 százalék; 18-59 évesek: 8,5 százalék). A teljes lakosság körében egész napos viszonylatban tovább erősödött a többi piaci szereplőhöz képest (TV2: 10,4 százalék), és

így ebben a célcsoportban júniusban ismét a legnézettebb tévécsatorna lett.

A hétköznapok főműsoridős (18:00-22:59) versenyében, júniusban a húsz hétköznapból a TV2 tizenhat napot mondhatott magáénak a teljes lakosság körében, míg a hétvége viszonylatában a verseny kiegyensúlyozott, hiszen mind a TV2, mind az RTL Klub 5-5 napot nyert a nézőkért folytatott versenyben.

Mindhárom célcsoportban nyert

Töretlen a TV2 Csoport sikere, hiszen 2019 júniusában ismét mindhárom vizsgált célcsoportban megelőzte az RTL Magyarországot, és a teljes lakosságot tekintve előnye 5,2 százalékpontra nőtt (TV2 Csoport: 24,2 százalék, RTL Magyarország: 19,0 százalék, egész napra vonatkozó Live adatok alapján). A kábelportfólió – ugyancsak az előző hónapokhoz hasonlóan – az egész nap, illetve a főműsoridő tekintetében is magasabb együttes közönségarányt ért el, mint az RTL Magyarország kábelportfóliója mindhárom fent említett célcsoportban.

„Elismerés számunkra, hogy a stratégiánk, amit 2016-ban kidolgoztunk és lépésről lépésre végrehajtottunk működik, a számok magukért beszélnek.

a TV2 Csoport és a kábelcsatornáink pedig az elmúlt hónapokhoz hasonlóan tartják piacvezető pozíciójukat. Itt nem állunk meg, nagyon izgalmas őszre készülünk, így továbbra is érdemes lesz a TV2 Csoport csatornáira kapcsolni" – tette hozzá Fischer Gábor a TV2 Csoport programigazgatója.

Jól ment a Bezár a bazár, a Mokka, a Ninja Warrior

Júniusban a Bezár a Bazár! a hétköznapi műsorok között a 18-49 évesek körében a 20 hétköznapból az összes tévéműsort figyelembe véve 10 napon a napi toplista élén végzett.

Bezár a bazár tv2

A hétköznap délelőtti magazinműsorokat tekintve a teljes lakosságon belül (Hétköznap: 6:00-11:59) júniusban a Mokka - két hétköznapot kivéve - újra a toplista élén végzett. A teljes lakosság körében a június 24-i adás volt a hónapban a legnézettebb, 19,3 százalékos közönségaránnyal, míg a 18-59 évesek körében a június 27-i adás ért el kiemelkedő, 18,3 százalékos részesedést.

A saját idősávjában a Ninja Warrior második évadának ismétlése is a képernyők elé szegezte a nézőket, hiszen mind a tíz adásával győzelmet tudott aratni a teljes lakosság mellett a 18-49 és a 18-59 évesek körében is. A műsor idősávjában a kiemelt célcsoportok tekintetében a nézők közül június 25-én választották a legnagyobb arányban a műsort, a tévét néző 18-49 évesek 13,5 százaléka, és a tévét néző 18-59 évesek 12,2 százaléka.