Hűtlen Netflix-előfizetők térnek vissza a Stranger Things miatt

2019.07.11. 12:29

Nagy siker a harmadik évad.

A Stranger Things sorozatot korábban is dicsértük, egy meglehetősen jól eltalált produkcióról van szó: amely kicsit olyan, mintha Stephen King és Steven Spielberg szerelemgyerek lenne, meghintve egy kis E. T.-s vonallal, mindez nyakon öntve a nyolcvanas évek nosztalgiaszószával, olyan tárgyakkal, ruhákkal, frizurákkal, de főleg zenékkel, amelyekre a mai negyvenes-ötvenes korosztály felkapja a fejét, és szeretettel gondol vissza azokra az időkre.

Véghezvitte azt a bravúrt, hogy nem idegesítő, túl teátrális gyerekszereplőket, hanem természetesnek tűnő, viszonylag szerethető fiúkat és lányokat tett főszereplőnek – sok sorozatnak ez nem sikerül. Ráadásul Millie Bobby Brown személyében felfedezett egy gyereket, akiből még nagy színésznő válhat – bár ez nyilván soktényezős egyenlet eredménye.

Stranger ThingsForrás: Netflix

A Netflix jelentése szerint óriási siker a harmadik évad, 40 millió háztartás kezdte el nézni az első hétvégén (a médiacég egyben teszi ki az évad összes részét, nem hetente adja, mint a legtöbb tévétársaság). A 40,7 millió rákapcsolódó fele, 20 millió végig is nézte a komplett évadot, tévés szakszóval ledarálta az epizódokat.

A Screenrant.com szerint a nézők lelkesedése elérte a volt előfizetőket is, mert egy friss felmérés szerint a hűtlen netflixesek 13%-a újra elő akar fizetni, csak azért, hogy megtudja, mi történik az amerikai kisvárosban, miféle rémek kászálódnak elő. Az épp érvényes előfizetéssel rendelkezők fele jelezte, hogy megnézte, vagy meg akarja nézni a 3. évadot.

Friss