Kiss Péter: Új műsorok jönnek a Life TV-re és az Ozone TV-re

Kiss Péter, a Media Vivantis programigazgatója
Vágólapra másolva!
Hajdú Péter, a Media Vivantis új vezérigazgatója Kiss Pétert nevezte ki programigazgatónak. Kiss Péter 2009-től 2013-ig volt a TV2 programigazgatója, most a Life TV és az Ozone TV fog hozzá tartozni. Új műfajokat terveznek hozni előbbi csatornára, lesznek új heti és napi, magyar műsorok is, utóbbi esetében pedig a társadalmi üzenet a fontos, illetve az, hogy beszéljenek az adott témáról a nézők, mondta az Origónak. A Life TV két legismertebb, legsikeresebb műsorvezetője Várkonyi Andrea és Szulák Andrea. Velük kapcsolatban Kiss Péter azt mondta, hogy természetesen a nagy neveknek mindig örülnek.
Vágólapra másolva!

Milyen műfaj erősödése várható a Life TV-n? Reality, fikciós sorozat, talkshow?

Korai lenne erre válaszolni, most fogunk hozzá a csatorna jelenleg futó műsorainak nézettségét elemezni. Egy biztos, egy sokkal letisztultabb műsorstruktúrát fogunk hamarosan bevezetni. A 18-59 éves célcsoportra koncentrálunk.

Milyen lesz a magyar-külföldi műsorok aránya ősszel?

Erősen építünk a vásárolt tartalmakra, itt új műfajokkal is jelentkezünk majd, és indulnak új saját gyártású műsorok is, főleg napi műsorokban gondolkodunk. Heti műsort is tervezünk, de nem nagyszabású show-t.

Kiss Péter, a Media Vivantis programigazgatója Forrás: Media Vivantis

Mely műsorok maradnak meg, milyen újdonságokra számíthat a néző?

Erre a kérdésre nagyjából egy hónap múlva fogok tudni válaszolni. Több terv van az asztalon, izgalmas tartalmakkal, de az új struktúra megtervezése, több szakember bevonásával zajló, időigényes folyamat. Nézettségben az egy százalék a rövid távon elérendő cél. Lesznek új csatornaarcok is, de még korai lenne bárkit is bejelenteni.

Mi a terv Szulák Andrea műsorával? Folytatódnak Várkonyi Andrea műsorai?

A tervezés folyamatosan zajlik, de természetesen a nagy neveknek mindig örülünk.

Milyen új, magyar műsorok lesznek az Ozone TV-n?

Az Ozone TV-t, hasonlóan a Life TV-hez, alaposan újragondoljuk. A csatorna erős brand, fontos társadalmi üzenettel. Nagyon fontos, hogy ez az üzenet minél szélesebb rétegekhez jusson el. Ide is olyan műsorokat szeretnénk, amelyek sok embert érdekelnek, amiről aztán beszélnek.

A vállalat tervez újabb csatornát indítani, esetleg megvenni?

Erre nem az én tisztem válaszolni, programigazgatóként persze örülnék neki.