Nézettségi rekordot hozott a LifeTV-nek Hajdú Péter műsora

Hajdú Péter bemutatja új műsorának, az "Összezárva" stúdióját Budaörsön 2020. szeptember 7-én, Hajdú Péter, Összezárva, Life, Life TV, Budaörs, sajtóbejárás
Vágólapra másolva!
Bekerült a TOP5-be a fiatal nézők körében a LifeTV az Összezárva Hajdú Péterrel című műsornak köszönhetően. A csatorna minden idők legjobb napi és heti főműsoridős közönségarányát érte el, január óta pedig megnégyszerezte piaci részesedését - közölte a csatorna.
Vágólapra másolva!

Újabb sikert hozott az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor a LifeTV-nek. Az október 2-án harmadik epizódjával jelentkező talkshow-reality adásnapján a csatorna saját rekordját megdöntve, 2,11%-os piaci részesedést szerzett és minden idők legjobb LifeTV-s közönségarányát érte el főműsoridőben, a 18-59-es célcsoportban - közölte a csatorna.

Fotó: Szabó Gábor - Origo

Az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor adásideje alatt a 77 mért csatorna közül a LifeTV a 18-59-es korcsoportban a 13., a 18-49-es lakosság körében a 11., a 18-29-es fiatal nézők körében pedig a 4. helyen szerepelt, utóbbiban maga mögé utasítva a TV2-t, a SuperTV2-t, az RTL II-t és az ATV-t is.

A pénteki rekordnézettség mellett múltheti főműsoridős átlagával is komoly sikert könyvelhetett el a csatorna. A 40. hét minden idők legjobb LifeTV-s eredményét, 1,09%-os közönségarányt hozott a megújuló televíziónak a 18-59-es célcsoportban.

A kimagasló heti átlag a péntekenként képernyőre kerülő Összezárva mellett nagyban köszönhető a LifeTV további két műsorának, a saját gyártásban készülő Vacsorakirálynak és a csatorna török sikersorozatának, az Álmodozónak is.

A vacsorás reality is jól megy

A Vacsorakirály című gasztro-reality múlt hét szerdától stabilan 1% fölött teljesít, első heti átlagához képest 50%-kal növelve a közönségarányát, a csatorna sikersorozata, az Álmodozó múlt hét pénteki epizódja pedig egyenesen minden idők legnézettebb LifeTV-s műsora lett, 2,74% közönségarányt elérve a 18-59-es célcsoportban.

A csatorna megújult programstratégiájának köszönhetően január óta teljes napon megháromszorozta, főműsoridőben pedig megnégyszerezte piaci részesedését. A LifeTV januárhoz képest 36 helyet javítva, jelenleg a 23. legnézettebb kábelcsatorna a hazai televíziós piacon.