Mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) a TV2 nyerte a múlt heti nézettségi versenyt. A 19. heti (2021. május 10-16.) átlagos közönségarányokat vizsgálva, teljes napra vetítve, a TV2 9,4%-ot ért el a 18-59 évesek körében, 10,2%-ot 18-49-en és 11,9%-ot a teljes lakosság körében.

A múlt hét sikeréhez hozzájárult az újra képernyőre kerülő Mintaapák, amit átlagosan a 18-59 éves nézők 12,2%-a választott, a sorozat a fiatalabb korcsoportban még sikeresebb, hiszen átlagosan a 18-49 éves nézők 13,0%-a választotta. Mindkét korcsoport esetében a Mintaapák volt a legnézettebb műsor a saját idősávjában.

Forrás: TV2

A múlt héten az Exatlon Hungary is erősítette a főműsoridőt, hiszen a végéhez közeledő harmadik évad a 18-59 évesek körében az elmúlt 6 hét legjobb átlag nézői részesedését érte el, és a fiatalabbak, 18-49 évesek körében is nagyon népszerű (18-49 évesek 12,7%-os átlag SHR%).

Forrás: TV2

A délutáni telenovellák is sikeresen zárták a múlt hetet. A 18-59 évesek körében a hétköznap délután fél háromkor kezdődő Derült égből apa 10,1%-os, a 15 óra 40 perckor kezdődő Az én lányom 16,5%-os, és az ezt követő A bosszú csapdájában pedig 14,1%-os közönségarányt ért el. Ezzel szemben az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben 9,0%-os, 4,1% és 6,0%-os nézői részesedést mondhat magáénak ebben a korcsoportban.

A múlt héten az este hat órakor kezdődő Tényeket átlagosan a négyéves vagy annál idősebb nézők 22,1%-a választotta, és az azt követő Tények Pluszt pedig 15,6%, amivel mind a két műsor magasan nyerte az idősávját. A Tények a 18-49 éves korcsoportban is a legnagyobb nézői részesedést mondhatta magáénak, hiszen a 17,1%-os átlag közönségarányával 2,3 százalékponttal múlta felül az RTL Klub azonos idősávját.

Fotó: Adrián Zoltán - Origo

Az év eddig eltelt időszakát vizsgálva (2021. január 1-május 17.), a 18-49-es korcsoportban, teljes napon a TV2 tartja piacvezető pozícióját (9,5% Share). 

A csatornacsaládok versenyében szintén a TV2 Csoport végzett az első helyen előző héten, átlagosan a 18-59 éves nézők 23,7%-át nyerte meg magának, ezzel szemben az RTL Magyarország csupán 19,9%-ot. 2021 eddig eltelt részében pedig szintén tartja az első helyet a csatornacsaládok versenyében mindhárom kiemelt korcsoportban.