Mindent vitt az M4 Sport: 1,7 millióan nézték a német–magyar Eb-mérkőzést

Németország - Magyarország, Foci EB, labdarúgó Európa-bajnokság, Euro 2020, labdarúgás, csoportkör, F csoport, Allianz Arena, München, 2021.06.23.
MUNICH, GERMANY - JUNE 23: Players of Hungary acknowledge the fans after the UEFA Euro 2020 Championship Group F match between Germany and Hungary at Allianz Arena on June 23, 2021 in Munich, Germany. (Photo by Christof Stache - Pool/Getty Images)
Vágólapra másolva!
Szerda este ismételten rekordot döntött az M4 Sport. A Németország – Magyarország összecsapást 1,7 millióan nézték a csatornán, ezzel ez a közvetítés lett 2021 legnézettebb televíziós műsora a hazai piacon. A mérkőzést követő stúdióbeszélgetést és értékelést is több mint 1,1 millióan követték a közmédia csatornáján.
Vágólapra másolva!

A három magyar vonatkozású Eb-csoportmérkőzés volt a teljes hazai piacon 2021 eddigi legnézettebb műsora. A szerda esti müncheni mérkőzést otthon élőben 1 751 699 fő nézte, és 2,7 millió embert ért el. Ez azt jelenti, hogy a mérkőzés ideje alatt a televíziót nézők 45 százaléka választotta a Németország – Magyarország találkozót. Ha ehhez hozzávesszük a szurkolói zónákban és vendéglátóhelyeken szurkolókat is, akkor még magasabb a közönségaránya és a nézettsége a mérkőzésnek. A szerda esti találkozót követte a közönség a leghosszabb ideig: átlagosan 78 percig szurkolt a 1,7 millió néző a televíziók előtt.

Forrás: Getty Images/Christof Stache

Online is rekordot hozott az összecsapás: az m4sport.hu weboldalon 196 348 fő kísérte figyelemmel a közvetítést, akik 579 596 videóindítást kezdeményeztek.

Magyarország TOP3 legnézettebb műsora 2021-ben:

1. Németország – Magyarország (1 751 699 fő)

2. Magyarország – Portugália (1 224 234 fő)

3. Magyarország – Franciaország (1 138 145 fő)

A június 11-én kezdődő labdarúgó Európa-bajnokság eddigi 13 játéknapjából a teljes napot vizsgálva az M4 Sport hat alkalommal volt piacvezető. Ha csak az esti, 18:30 és 22:00 közötti idősávra szűkítjük a vizsgált időszakot, akkor tíz napon volt piacvezető a csatorna.