A március 15-i hosszú hétvége alatt, átlagosan a TV2 érte el a legmagasabb közönségarányt mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), teljes napon és főműsoridőben is. A szombattól keddig tartó 4 napos pihenő alatt a csatorna kimagasló eredményeket szállított, teljes napon a 18-59 évesek körében átlagosan 8,2%, 18-49-en 8,1%, a teljes lakosság körében pedig 8,9% átlag Share-t hozott. Főműsoridőre szűkítve az eredményeket a TV2 11,4% (A18-59), 11,1% (A18-49) és 13,2% (A4+) átlag Share-rel zárta a március 12-március 15. közötti időszakot, így egyik korcsoportban sem talált legyőzőre.

Hétfőn és kedden a munkaszüneti napokon jóval több időt fordítottunk tévénézésre az átlaghoz képest, hétfőn közel öt órát (ATV: 288 perc), kedden több, mint öt órát (ATV: 324 perc) töltöttünk a képernyők előtt (korcsoport: A18-59). A csatornák kínálata is igazodott a nézői igényekhez és rendkívül izgalmas verseny alakult ki. A TV2-n kívül a hosszú hétvége másik nagy nyertese a Mozi+, amely a harmadik legnézettebb csatorna lett a TV2 és RTL Klub után (4,8% átlag SHR, március 12-március 15., teljes nap, korcsoport: A18-59).

A TV2-es műsorok közül kiemelhetjük az Exatlont, a Sztárban Sztárt és az Elk*rtuk című filmet. A hosszú hétvége előtti pénteken az Exatlon 12,3% átlag SHR-t ért el, amivel idősávja legnézettebb műsora lett. A Sztárban Sztár vasárnap esti adása szintén nyerte a sávját 17,9%-os közönségaránnyal, sőt a legnézettebb műsornak bizonyult vasárnap (AMR: 384 ezer, korcsoport: A18-59).

Jelenet az Elk*rtuk című filmbőlForrás: Megafilm

A március 14-én, 21 órakor adásba került Elk*rtuk című film 15,4%-os közönségarányt ért el a 18-59 évesek körében, 14,0%-ot 18-49-ben és 15,5%-ot a teljes lakosságra vetítve (AMR: A18-59 – 297 ezer, A18-49 – 184 ezer, A4+ – 545 ezer). Mindhárom korcsoport esetében idősávja legnézettebb műsora lett.

A Mozi+ legsikeresebb filmjei között a Halálos iramban: Hobbs & Shaw (AMR: 144 ezer, márc. 15. 21:00), A kém (AMR: 107 ezer, márc. 15. 18:30), A múmia: A Sárkánycsászár sírja (AMR: 99 ezer, márc. 12. 18:47) címek szerepelnek.

Többek között a kimagasló eredményeket elért TV2-nek és Mozi+-nak köszönhetően a csatornacsaládok versenyét is a TV2 Csoport nyerte mindhárom kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt (vizsgált időszak: március 12-március 15.).

Live+as live adatok
Főműsoridő: 18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás