Sokkal többen nézték a TV2 Tények műsorát és a Tények Pluszt a 18-59-es korcsoportban, mint az RTL Klub Híradóját, valamint a Fókuszt. A Tények a 18-59 éves nézők körében 22,8%-os, az utána kezdődő Tények Plusz 13,1%-os közönségarányt jelentett és szintén TV2-es győzelmet. (Az RTL Híradóját mindössze 15% nézte a Nielsen közönségmérése szerint, a Fókuszt 11,2%.)

 

Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatójaForrás: TV2

Megfeszített munka, szakmai és szellemi egység, professzionális, célorientált gondolkodás és felkészültség: ez a TV2 hírműsorai sikerének titka. Büszke vagyok. Focihasonlattal élve mi nem foglalkozunk a pálya szélén álló ideges, hazug bekiabálókkal, mi nyugodtan berúgjuk a győztes gólt - mondta az Origónak Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatója.