Május 6-án tragikus hirtelenséggel meghalt Berki Krisztián. A Life TV a tragédia napjának estéjén a szereplésével korábban készült, Összezárva Hajdú Péterrel című műsor ismétlésével emlékezett rá.

A Berki Krisztián emlékét felidéző epizódot óriási nézői érdeklődés övezte, olyannyira, hogy az adás a LifeTV számos főmüsoridős nézettségi rekordját is megdöntötte: a csatorna a kereskedelmileg fontos célcsoportokban minden idők legmagasabb közönségarányait érte el az említett időszakban.

A csatorna a műsor adásideje alatt az összes kiemelt nézői célcsoportban a TOP5 legnépszerűbb csatorna között szerepelt a több mint 110 magyar nyelvű tv csatorna közül. A teljes lakosság körében 3,3%-os közönségaránnyal a 3. legnépszerűbb csatornának bizonyult, csak a TV2 és és az RTL Klub tudta megelőzni.

A kereskedelmileg fontos 18-59-es célcsoportban 4%-os, a 18-49-es célcsoportban pedig 4,3%-os közönségarányt ért el, míg a 18-29-es korosztály körében pedig átlépte az 5%-as álomhatárt, 5,1%-os eredménnyel.

Forrás: LifeTV

Berki Krisztián a halála napján a saját nézettségi rekordját is megdöntötte. Nevéhez fűződik az Összezárva sorozat legnézettebb adása, ezt az eredményt szárnyalta túl. Emlékszem, amikor az első sugárzással elértük a 3%os álomhatárt felhívtam, hogy gratuláljak neki. Igazi berkis választ adott: „Miért főni, mire számítottál? A Berki mindig nézettségi rekordot dönt" Igaza volt. Nyugodjék békében!– nyilatkozta Hajdú Péter, a MédiaVivantis Zrt. vezérigazgatója.