Fennállása legsikeresebb hetét zárta a Life TV

Hajdú Péter
Vágólapra másolva!
A csatorna két év alatt megnégyszerezte piaci részesedését és 39 helyet lépett előre listán. 
Vágólapra másolva!

Indulása óta mért legnagyobb sikerét könyvelhette el a LifeTV. A csatorna a múlt héten – 19. hét, május 9 és 15 között - minden idők legjobb főműsoridős közönségarány átlagát (1,20% shr) érte el a kereskedelmileg kiemelten fontos, 18-59-es célcsoportban. A most elért 1,20%-os átlageredménnyel a csatorna 414%-os növekedést produkált, azaz megnégyszerezte piaci részesedését a két évvel ezelőtti, 2020 májusában mért adathoz képest - áll a tévétársaság közleményében.

Hajdú Péter Forrás: /Schumy Csaba [email protected]

Erős a május

A május egyértelműen a LifeTV történelmének valaha elért legerősebb időszakát hozta, az elmúlt hét rekordjához képest ugyanis a 20. héten még tovább erősödött a csatorna. Május 16 és 17 között a 18-59-es nézői korcsoportban 1,44%-ra növelte piaci részesedését, ezzel pedig a 13. legsikeresebbnek bizonyult a több mint 110 magyar nyelvű televíziós csatorna közül. Az eredmény egyedülálló a televíziós piacon, ha a csatorna jelenlegi előkelő pozícióját a 2020-as májusi, 52. helyezésével hasonlítjuk össze.

Élen a saját gyártás

A sikerhez erős alapot szolgáltattak a csatorna sajátgyártott, főműsoridős tartalmai, a Lángelmék és az Összezárva Hajdú Péterrel című műsorok. A Lángelmék a 19. héten futott legnépszerűbb epizódjaival bőven a csatorna főműsoridős rekordátlaga fölött teljesített, 1,7% és 1,94%-os share-t elérve. Az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor korábbi szezonjainak ismétlései májusban 1,78%-os közönségarány átlaggal futnak a képernyőn az említett célcsoportban. A sorozatból kiemelkedik a május 6-i adás, amely 4%-os piaci részesedést szállított a LifeTV-nek - áll a közleményben.

Összezárva Hajdú Péterrel: műsorban járt Berki is LifeTV

A főműsoridős sikerek mellett a reggeli idősáv saját gyártott műsora, az Ébredj velünk! is kiugró eredményeket hozott: májusban stabilan 1,73% közönségarányt produkálva a 18-59-es célcsoportban.