Csaknem félmillió embert ültetett a képernyő elé a Nielsen Közönségmérés szerint a Csináljuk a fesztivált! döntője, amelyben eldőlt, ebben az évadban melyik magyar dal lett az évszázad slágere. A Duna TV showműsorának 10 adása – 6 elődöntő, 3 középdöntő és a finálé – közül a legnézettebb, 462 532 nézővel az utolsó forduló volt.
Ezzel az eredménnyel a Duna legnézettebb produkciója idén a Csináljuk a fesztivált! záróadása volt, valamint a szórakoztató programok kategóriájában – a sportközvetítéseken kívül – a közmédia legnézettebb műsora egyben. 2020-tól a saját gyártású produkciók közül a legkiemelkedőbb eredményt érte el a showműsor, a Duna csatornán csak a Forma-1 Magyar Nagydíjának közvetítését és az augusztus 20-i tűzijátékot nézték többen.
A teljes hazai televíziós portfóliót nézve szombaton a Duna a második legnézettebb csatorna volt, teljes napon és főműsoridőben is a teljes népesség körében. A nézettségi rekordot koronázza, hogy a fiatalok is csatlakoztak a nézőközönséghez; a showműsor megszólította az 50 év alattiakat, így korosztályuk aránya jelentősen nőtt a Duna átlagos közönségéhez viszonyítva.
A Csináljuk a fesztivált! döntőjéről itt írtunk hosszabban.