Hét hónapja a TV2 a legnézettebb tévécsatorna

szerencsekerék, tv2, műsor, Kasza Tibor, Kasza Tibi, show, vetélkedő, tv, televízió, kvíz, kvízműsor
Vágólapra másolva!
Az év ötödik hónapjában is őrzi piacvezető pozícióját a TV2 és a TV2 Csoport, mind teljes napon, mind főműsoridőben, mindhárom kiemelt korcsoportban. 2022 novembere óta, azaz hetedik hónapja, hogy mind a főcsatorna, mind a csatornacsalád rendre a nézettségi toplisták élén végez - áll a tévétársaság közleményében. 
Vágólapra másolva!

Folytatódik a TV2 és a csatornacsalád sikerszériája, az év ötödik hónapjában is a nézők első számú választása a TV2 és a TV2 Csoport csatornái voltak.

Párharc Forrás: TV2

A főcsatorna sikerében a saját gyártású műsoroknak kiemelt szerepe van, különösen a Szerencsekeréknek, amivel szemben hiába indított el a konkurens egy új vetélkedőt, nem tudta legyőzni Kasza Tibit és a kerékpörgető játékosokat. A gameshow mindhárom kiemelt célcsoportban magabiztosan nyerte az idősávját, legnézettebb májusi epizódját közel 775 ezren követték figyelemmel a teljes lakosságból, ezzel ebben a korcsoportban ez az adás lett a hónap legnézettebb műsora.

Szintén sikerrel búcsúzott Tillával az Ütős Ötös – a májusi epizódok átlagos közönségaránya mindhárom kiemelt célcsoportban nyerte az idősávját.

Ütős Ötös Fotó: Csudai Sándor - Origo

A május 8-án elstartolt Párharc is elnyerte a nézők tetszését, a havi átlagos nézői részesedést vizsgálva mindhárom célcsoportban nyerte idősávját a sztárpárok versenye.

Forrás: TV2

Továbbra is az ország legnézettebb reggeli infotainment magazinjai a Mokka és a Mokkacino, mindhárom kiemelt korcsoport tekintetében. A főműsoridős Tények és Tények Plusz pedig a teljes lakosság körében nyerték idősávjukat májusban.

A Szerencsekerék remek nézettséggel megy Fotó: Csudai Sándor - Origo

A csatornaportfóliók versenyében sem volt változás, a TV2 Csoport csatornái mindhárom kiemelt célcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt őrzik listavezető pozíciójukat. A kábelcsatornák tekintetében kiemelkedő eredményt ért el a Mozi+, aminek május havi átlagos közönségaránya a 18-59 évesek körében 4,0%, míg főműsoridőben 3,9%, ami a képzeletbeli dobogó harmadik fokára repítette a filmcsatornát májusban, a TV2 és az RTL után. Sőt, május 28-án, pünkösdvasárnap a 18-49 évesek körében a Mozi+ volt a legnézettebb csatorna teljes napi átlagban (7,3% SHR) - áll a közleményben.