A koncert bejelentését egy QR-kódos óriásplakáttal vezették fel a budapesti Deák téren, amely Azahriah weboldalára irányította az érdeklődőket. Az itt elhelyezett visszaszámláló lejártakor annyian próbálták elérni az oldalt, hogy az le is fagyott. A helyzetet tovább bonyolította, hogy Azahriah az elővásárlási lehetőséget azoknak tartogatta, akik megőrizték a korábbi koncertjein vásárolt repoharakat – írja Bors.
A repoharakon QR-kód található, amit beolvasva elővételi joghoz lehetett jutni a visszatérő koncertre. Ez azonban azt eredményezte, hogy a jegyek már június 11-én elfogytak, noha a hivatalos értékesítés csak 12-én kezdődött volna.
Mások azon háborodtak fel, hogy készültek a jegyvásárlásra, de már nem maradt számukra lehetőség.
A rajongók megnyugtatására gyorsan meghirdettek egy második koncertet is másnapra, de sokan így is úgy érzik: Azahriah visszatérése nemcsak örömöt, hanem csalódást is hozott.