Franciaországban máris népszerű a budapesti Sziget Fesztivál, de hogy még többen ismerjék meg, a Magyar Turizmus Zrt. a Sziget France ügynökséggel közösen tájékoztató kampányt szervez.

A párizsi metróban 400 plakátot helyeznek el, ezen kívül ötezer darab poszter és 300 ezer szórólap hirdeti, kik lépnek fel az eseményen.

A programokról bővebben a 130 ezer példányban kiadott francia nyelvű programfüzetből tájékozódhatnak az érdeklődők. A nyomtatott sajtón kívül televíziós és rádiós spotok hívják fel a figyelmet a budapesti eseményre.

A Szigetre mintegy negyven francia újságíró érkezik. A minap a Le Figaro című francia napilap is felhívta a figyelmet az európai ifjúság körében oly népszerű magyarországi eseményre.

A Magyar Turizmus Zrt. nemzetközi tanulmányutat szervezett ebből az alkalomból, amelyre 14 országból 38 újságírót hívtak meg.