20 millió légiutas látja a budapesti kampányt

2007.12.03. 17:32

A budapesti téli turisztikai szezon fellendítése érdekében indított Budapest Winter Invasion kampány híre a magyar nemzeti légitársaság oneworld szövetségi tagságának köszönhetően havonta átlagosan több mint 20 millió légi utashoz jut el világszerte - közölte a Malév a távirati irodával.

Öt hónapon keresztül a Malév és a szövetség partner légitársaságai fedélzeti magazinjaikban és videó programjaikban, valamint online csatornáikon hívják fel az utazni vágyók figyelmét a magyar fővárosra.

A Malév azon túl, hogy fedélzeti magazinjában, weboldalán, törzsutasainak és partnereinek szóló hírleveleiben utasai figyelmébe ajánlja a magyar fővárost, egyik B737-es repülőgépének oldalán is hirdeti Budapest téli "inváziós" kampányát - áll a közleményben.

A Budapest Winter Invasion honlapjának látogatottsága 44 százalékkal nőtt októberben az egy évvel korábbihoz képest - fűzik hozzá.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK