Elindult Budapest téli turisztikai kampánya

Vágólapra másolva!
Elindultak a Budapest téli turisztikai kínálatát népszerűsítő marketingakciók a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében az idén ötödik alkalommal megvalósuló Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampány keretében.
Vágólapra másolva!

A Magyar Turizmus Zrt. tájékoztatása szerint a lastminute.com nemzetközi piacvezető utazási portál brit, német, spanyol, olasz, francia, valamint skandináv oldalain már megjelent, hogy a magyar fővárosban, a három vagy négy éjszakára érkező vendégek 2011. március végéig az utolsó éjszakát ingyen kapják és további kedvezményekben is részesülnek.

Az utazók a BWI keretében egyszeri, ingyenes napi belépőt vehetnek igénybe a magyar főváros megjelölt történelmi fürdőinek - Gellért, Rudas vagy Széchenyi fürdő - valamelyikébe. Az online megjelenések mellett Budapest kiemelt küldőpiacain offline hirdetések és az MT Zrt. külképviseleteinek egyéb akciói is felhívják a figyelmet Budapest téli turisztikai kínálatára és a BWI kampányra.

Az MT Zrt. szerint a BWI akció az eddigi tapasztalatok alapján évente plusz 25-60 ezer vendégéjszakát eredményez a résztvevő partnerszállodákban, a november-márciusi időszakban.

A nemzeti turisztikai marketingszervezet londoni külképviselete által kiadott BWI sajtóanyag nyomán a The Guardian napilap "Cool Cities" összeállításában az öt legjobb téli úti cél között ajánlja a Budapest Winter Invitation csomagot olvasóinak.

Németországban a turisztikai szakma és a média képviselői az MT Zrt. külképviseletének 800 címre kiküldött szakmai hírleveléből, valamint híranyagából tájékozódhattak az akció részleteiről. A németek egy különös feliratra is felfigyelhettek a magyar Nagykövetség épületének kirakatában, amely emlékezteti az épület előtt elsétáló, becslések szerint több mint 2 millió utazót, hogy eljött a termálfürdőkben való kikapcsolódás ideje.

A BWI kampány Ausztriában is elindult: az MT Zrt. ausztriai képviselete on-line és DM-kampányt indított stratégiai együttműködésben a Railtours Austria-val. Az utazók többek között az Osztrák Szövetségi Államvasút (ÖBB) és a Rail Tours Austria törzsutasai hírlevélben is kedvcsináló tájékoztatást kapnak a téli budapesti ajánlatokról.

Olaszországban, a milánói és római lakosok december közepétől január közepéig összesen 1400 plakáttal találkozhatnak metró kocsikban és a felszíni tömegközlekedési eszközök belsejében, amelyek a Budapest Winter Invitation akciót népszerűsítik. Ezen kívül a Magyar Turizmus Zrt. olaszországi külképviseletének - a dél-olaszországi Bariból nemrég elindult új légi összekötetés apropójából szervezett - kampánya keretében, Dél-Olaszország legolvasottabb napilapjában, négy alkalommal találkozhatnak az olvasók a BWI akcióval.

Tavaly a kampányt a résztvevő partnerek a válság ellenére is sikeresnek ítélték, az erős online promóciónak és az Expedia nemzetközi utazási portállal való együttműködésnek köszönhetően: a résztvevő szállodák mintegy 32 ezer vendégéjszakát regisztráltak, illetve az Expedia rendszerén keresztül 28 ezer vendégéjszakát foglaltak a vendégek a BWI-partner szállodákban.