Mivel a csoportmérkőzések után már szinte egész Európa focilázban ég, a repülőtér is mindent megtesz a szurkolók információ éhségének kielégítéséért. Nem kevesebb, mint tíz darab 42 collos LCD monitort helyeztek ki a már meglévő állandó tévék mellé a 2. Terminál hét éttermében és bárjában - írja közleményében a Budapest Airport.
Az akcióban, amelyben a Caffé Ritazza, Bill Bentley Bar, a Leroy étterem, a Gundel, a Hippopotamus, a Wings Bar, a Dr. Juice, a KFC, a Ne'O, a Burger King, a Costa Coffe és a Negroni vesz részt. Egy-egy repülőtéri menün akár 1000 és 1900 forint közötti kedvezményeket kaphatnak azok, akik a foci-EB kuponját bemutatják. A kuponokat a biztonsági ellenőrzés előtt, az utasirányító munkatársaktól vehetik át az induló utasok a SkyCourt jobb- és baloldalán. A kuponos akció természetesen a július 1-i döntőig vehető igénybe.
"Ezekben a napokban szinte kielégíthetetlen a foci szurkolók vagyis az utasaink igény a friss információra, ezért növeltük meg a tévék számát a terminálon" - hangsúlyozta Alan Bork. A Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója hozzátette: -" Ezzel a gesztussal is szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy az utasok igazán otthon érezhessék magukat a repülőtéren.