A 2008 novemberében megnyílt Dubai Mall a világ legnagyobb bevásárlóközpontja az alapterülete alapján, és a hatodik a kiadható terület alapján (ez utóbbiban a South China Mall a legnagyobb a kínai Tungkuanban). A 20 milliárd dollárért felhúzott épület 1200 bolttal rendelkezik, és tavaly több mint 65 millió látogatót vonzott, ami ugyancsak világrekord a maga nemében. Összehasonlításképpen: ez több annál a 54 millió vendégnél, aki 2012-ben összesen New Yorkba látogatott.
A fejlesztők azonban nem állnak meg itt, most a komplexum újabb bővítését jelentették be. Ennek első ütemében további 93 ezer négyzetmétert adnak az 548 ezer négyzetméteres belső alapterülethez, és erősítik a bevásárlóközpont divatportfólióját. A Fashion Avenue kibővítése csak minimális mértékben lesz hatással a központ működésére. A fejlesztésekkel évi 100 millió látogató elérése a cél - írja az Arab News.