Ennek ellenére a társaság kifizettette a bírságot az utasokkal, akik közül többen a Twitteren adták közre panaszukat.
Fejenként 55 fontot (19 800 Ft) kellett fizetnünk, miközben a repülőjegy ára oda-vissza 46 fontba (16 600 Ft) került"
– írta egy brit utas. A légitársaság azt állítja, hogy a honlap meghibásodása nem okozhatott gondot az utasoknak, mivel hétfő este csupán egy rövid ideig nem volt elérhető. A keddi kimaradásokról nem esett szó.
A Travelbook megkeresésére Jan Bartholl, utazási jogokra szakosodott ügyvéd elmondta, hogy az érintett utasok akkor járnak el helyesen, ha a reptéren kifizetik a bírságot, hogy be tudjanak csekkolni, majd később visszakövetelik a légitársaságtól az összeget. Ha pedig a jövőben ismét előfordul ilyesmi, érdemes a nem működő weboldalról screenshotot csinálni, hogy bizonyítani tudjuk az igazunkat.