Ön is rosszul használta eddig a nyakpárnáját?

2019.05.06. 05:30

A hosszú utazásokon sokat segíthet az alvásban egy nyakpárna, de nem mindegy, hogyan teszi fel.

Aki ült már több órán keresztül valamilyen közlekedési eszközön, az tudja, milyen megpróbáltatás lehet egy ilyen út. A gyötrelmek elkerülésére sok mindent kifejlesztettek már, a legelterjedtebb azonban még mindig a felfújható nyakpárna. Az U-alakú párna megakadályozza, hogy az utas feje alvás közben lebillenjen. A probléma csak az, hogy a legtöbben fordítva használják – írja a Sun.

A legtöbben így használják a nyakpárnájukatForrás: Shutterstock/ Syda Productions

A lap idézi Dr. Michael Breust, akit az amerikai tévénézők az alvási doktorként ismernek. Az ő tanácsa az, hogy a párnát fordítsuk meg, hogy az U betű alja az áll alá kerüljön. A fej ugyanis alvás közben könnyen előre borulhat, ami felébreszti az utast, a párna azonban így felhelyezve megakadályozza ezt.

A szakértő szerint egyébként nyakpárna nélkül is elképzelhető a jó alvás, feltéve, ha ablak mellé ül az illető. Ilyenkor egy kabátot vagy pulóvert összehajtva kényelmesen neki támaszkodhatunk. További tipp a jó alváshoz, hogy próbáljunk meg a repülő közepére helyet szerezni, mert ott kisebb a turbulencia.

KAPCSOLÓDÓ CIKK