A 19 éves Alisha az EasyJet járatával utazott Barcelonából Londonba, és igencsak meglepődött, amikor beszállás után meglátta a székét.
Arról ugyanis hiányzott az ülőpárna.
Amikor ezt szóvá tette, a stewardess azzal nyugtatták, hogy átültetik egy másik székre, amint az utasok befejezték a beszállást. Ez azonban nem történt meg, mert tele volt a járat. Az egyik stewardess ezután azzal igyekezett vigasztalni a lányt, hogy nem lesz hosszú az út, ezért nem lesz sokáig kényelmetlen.
Alisha a feneke alá tett egy pulóvert, de nem sokat segített. Mivel fáradtak voltak, nem vitatkoztak a személyzettel, mert úgysem tudták volna megoldani a problémát.
„Utólag már viccesé vált a történet, de az a repülés szörnyű volt, a személyzet pedig gyalázatosan viselkedett"
– idézte fel a történteket a Sunnak.
A lány a Twitteren panaszt tett a légitársaságnak, azt állítva, hogy a csoportjuk tagjai a kézipoggyászaik után is fejenként 60 eurót fizettek a repülőtéren, noha a kifelé úton azok belefértek a keretbe. Az EasyJet azt válaszolta a közösségi médián keresztül, hogy megvizsgálja az ügyet.