Családi nyaralás a Kastélyba zárt városban

Örök kérdés, hogy két 10 év alatti gyerekkel hová tudunk elmenni úgy pihenni, hogy az valóban kikapcsolódás legyen.

Szülőként a legfontosabb szempont, hogy a gyerekek jól érezzék magukat, élményekkel töltődjenek fel. Természetesen az igazi vágyálom az, hogy közben mi is pihenhessünk, élvezzük, az ott töltött időt.
Idén a külföldi pihenés kiesett, mert nem akartunk sokat vezetni, és repülővel megközelíthető, gyerekbarát üdülőhelyet sem volt, ami minden családtagnak tetszett volna. Nézegettük a hazai szállodák kínálatát, de az árkalkulációnál elakadtunk. Vagy 100%-os áron kaptuk volna a gyerekek szállását, vagy maximum 50 %-os kedvezménnyel.
Aztán egy internetes cikk böngészése közben megkapta a szememet a következő sor:

Családi nyaralás 12 éves kor alatt ingyen!"

Boldogan mutattam a férjemnek milyen csodát találtam. Természetesen ő rögtön rávágta: „Keresd meg az apró betűs részt is! „ . Mivel azt nem találtam, gyorsan lefoglaltam az ajánlatot, és izgatottan vártam az utazást.

Forrás: Hotel Vécsecity

Eddig még nem találtunk olyan szállodát, vagy panziót, ami az egész családnak megfelelne. Vagy a szobák voltak túl kicsik, vagy nem volt reggeli, vagy nagy volt a zaj a környéken. A másik, hogy a kirándulás után sem a szobában szerettünk volna gubbasztani, és egymást nézni. A vágyunk egy nagy zöld terület közepében fekvő, teniszpályával, állatsimogatóval, lovardával, és wellness-szel felszerelt szálláshely volt.

Pestről, a XIII. kerületből indultunk reggel, és az ebédünket már a hotel „Debrecen „elnevezésű éttermében fogyasztottuk. A gyerekek nagyon kíváncsiak voltak az állatsimogatóra, úgyhogy az első utunk odavitt volna, de az utunkat állta egy vérszomjas fenevad-a viccet félretéve egy néhány hónapos kölyök puli, tisztességes nevén Pipacs rabolta el a gyerekek (egy kicsit az enyém is persze) szívét.

A következő „akadályt" a kastély taváról visszatükröződő napsugár, és a tó partján a hívogató hintaágy jelentette. Itt is elücsörögtünk fél órát, amíg a gyerekek a kiskutyával játszottak. Végül odaértünk az állatsimogatóhoz. Esélyünk sem volt uzsonna idő előtt távozni, főleg hogy a kisebbik lányom felfedezte a lovardát is.
Mivel még ki sem csomagoltunk, és a wellness-t is ki akartuk próbálni, ezért rövid győzködés után (15 perc), visszaindultunk a Kastélyba. Ekkor már csak egy rövid „Pipacs stop" következett (20 perc), és már fel is jutottunk az apartmanunkba.
A kastélyba zárt város, más néven City is megér néhány szót, mert valóban nagyon különleges helyszín.

Ahogy a Kastélytour során megtudtuk, ez a tulajdonos nagy álma volt, hogy egyik kedvenc vidékének, a horvát tengerpartnak a mintájára épüljön meg az apartman sor, ami színvilágában, építészeti stílusában is a Dalmát ország tenger közeli épületeinek hangulatát idézi. A lányok saját színielőadást is rögtönöztek a színpadon, ami pont a mi kis lakunk mellett volt. Igaz, csak néhány másik gyereket találtak meg nézőként, de úgy láttam, hogy így is teljes volt az élmény.

Forrás: Hotel Vécsecity

Másnap kirándultunk Kassára, sétáltunk a belvárosban, megnéztük a Dómot, de a lányok unszolására (férjem szerint a végtelenített nyafogás végett), inkább visszatértünk a Kastélyba, Pipacshoz, a lovakhoz, és a színdarabhoz. Mivel animátor is rendelkezésre állt, és már a kora nyár is megengedte, ezért a gyerekek a kültéri fürdőmedence mellett csoportos játékokban vettek részt. Mi pedig eltöltöttük egy nyugodt órát a wellness részben, szaunával, gőzkabinnal, úszómedencével.

A következő napokban olyan erővel ment a játék a medencében, hogy alig jutottunk ki a szállodából. A személyzet végig nagyon kedves volt, a gyerekekhez is türelemmel viszonyultak.

A hatalmas zöld terület, a természet közelsége, a gasztronómiai élmények, és a gyerekek kacagása tette önfeledté, varázslatossá az itt eltöltött öt napot. Köszönjük szépen, visszajövünk!