A GVH azt kifogásolta, hogy a vállalkozás a termékek csomagolásán és eladóhelyi reklámjaiban olyan előnyös tulajdonságokkal ruházta fel a joghurtokat, mintha azokkal más gyártók joghurtjai nem rendelkeznének, pedig a Danone Kft. "Könnyű és Finom" termékcsaládba tartozó tejtermékek hasonlóak a piacon fellelhető, más gyártók által előállított joghurtokhoz. Az összes joghurtot fogyaszthatják tejcukor- és lisztérzékeny vásárlók, és mindegyikre igaz, hogy "Magas tápanyagtartalma viszonylag alacsony kalóriabevitellel párosul".
Az élelmiszertörvény a gyártók számára tiltja az olyan reklámokat, amelyekből az szűrhető le, hogy az adott termék különleges, holott a piacon felelhető többi termék is hasonló tulajdonságokkal rendelkezik. Ez a magatartás alkalmas a fogyasztók megtévesztésére, ezért a GVH hatáskörébe tartozik.