ok.hu




Katalógus


magyar színészek


filmek


magyar együttesek


sportolók


külföldi színészek


politikusok


magyar énekesek


külföldi együttesek


Linkek


Inside zenekar


Kiss Gergő


Lakatos Márk


Tankcsapda zenekar


Emil.RuleZ!


Bëlga


Fresh


KFT zenekar


Palik Dakar Team


Sziámi zenekar


Animal Cannibals


Zsédenyi Adrienn


Szabics Imre


Ákos


Bódi Sylvi


Amorf Ördögök


Himalája-expedíció


NEO együttes


Stahl Judit


Eszenyi Enikő


Szentpéteri Csilla


Gyorskeresés





[origo] klikkbank
pénzügyi chatsorozat


Kerezsi Tibor


Vámosi-Nagy Szabolcs


Borza Gábor


Kupa Mihály


Felcsuti Péter


Kisék szerint nem kunszt Palikot legyőzni
2003. február 5., szerda, 16:03

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

A Dakaron legjobb magyarként célba érő Kis Sándor, Czeglédi Péter páros volt Társalgónk vendége. A nissanos autóversenyzőket főképp a "rivális", nemsoká szintén chatvendég Palikékkal, Damon Hill eltüntetőjével kapcsolatban kérdezték. Kisék viccesek voltak, céljuk a jobb folytatás, pénzük kevés, sivatagi bolondériájuk persze annál nagyobb.


Főleg róluk 1/3. oldal >>

Kis, Czeglédi: Sziasztok, megérkeztek a sivatagi patkányok! :) Várjuk kellemetlen kérdéseiteket!

[origo]: Tiszteletem! Nem hittem, hogy sikerülni fog a magyaroknak a sivatag meghódítása, de szerencsére kellemesen csalódtam. Jövőre is mennek? Ezzel a géppel? Palikék előtt értek be? Minden jó! (farOmega)
Kis, Czeglédi: Reméljük, új autóval megyünk, arra semmi garancia, hogy a Palikék előtt érjünk célba...

[origo]: Nagyon szomorkodtatok a büntetés miatt. Hány helyet vesztettetek? (csibegeza)
Kis, Czeglédi: Kb. pont 20-22 helyet buktunk az abszolút eredményünkből a végére a napi eredmények átlaga alapján.

[origo]: Hol versenyeztek idén? Van pénz? (csibegeza)
Kis, Czeglédi: A Világkupa-futamokon, amelyeket megtekinthettek a technosport.hu oldalon. Ez kb. 15 verseny plusz a Dakar, és egy fillérünk nincs. Az első versenyt ajándékba kaptuk a Nissan Technosport Itáliától, Olaszországban március 13-16-ig.

[origo]: Ha most indultok az Italian Bajan és későbbi futamokon, hányadik helyre "teszitek magatokat"? Még mindig "csak" 30-on belüli eredményre vágytok, vagy már magasabban van a mérce? (Rigler)
Kis, Czeglédi: Célunk hogy egy világkupán legalább pontot tudjunk szerezni, ami azt jelenti, hogy az első hatban kell végezni. És hogy egy másik magyar versenyző legyen egy új Nissan Pickuppel a csapattársunk. :)

[origo]: És melyik magyar versenyzőt látnátok szívesen csapattársként? (Rigler)
Kis, Czeglédi: Akinek tehetsége van mint autóversenyző, és a megfelelő támogatással, szponzorral érkezik. És van a garázsban neki egy piros Mitsubishi és az udvarán egy Nissan Pickup. :)))

[origo]: Semmire sem jó vagy elég egy ilyen eredmény? Tele van veletek (is) a médiám. (palik)
Kis, Czeglédi: Sajnos még senki nem keresett meg minket csekkel vagy egy jó médiaszerződéssel...

[origo]: Kb. mennyi lóvé kell, ha egy amatőr versenyen akar valaki elindulni belföldön? (palfi)
Kis, Czeglédi: A nevezési díj versenyenként 50 ezer forint, kell hozzá egy autó, két sisak meg üzemanyag mondjuk 300 km-re. Plusz a javítás, amennyire elhasználod az autót.

[origo]: Milyen edzéstervvel készültetek? (NagyDbSrac)
Kis, Czeglédi: Két A4-es papírra volt leírva a tréning, orvosi felügyelet mellett és pszichológusok társaságában :) Volt futás, tenisz, úszás, a pszichológusok a kisebbségi komplexusunk kezelésében segítettek.

[origo]: Milyen kisebbségi komplexusaitok vannak? (torok)
Kis, Czeglédi: Hát ott volt harminc világbajnok Forma-1-es versenyző, és mi az előző szakágunkban csak egy kis autokrosszosok vagyunk. De hát tudjátok, merjünk nagyok lenni. :)

[origo]: Hányszor ástatok? (palfi)
Kis, Czeglédi: Nem számoltuk, de kb. nyolcszor. Egy nagy ásásunk volt, ami másfél óráig tartott. Itt háromszor kellett négy köbméter homokot kiásni, amivel együtt csúsztunk le a dűnéről egy nagy lukba.

[origo]: Van kedvencetek a Dakar-mezőnyből, akire lehet, illik felnézni? (palik)
Kis, Czeglédi: A magyarok közül a Babára és Benyó Miklósra nézünk fel tisztelettel. A Dakar-mezőnyből meg Palik Lászlóra. :)

[origo]: Mennyire segítettek a többiek verseny közben? (palfi)
Kis, Czeglédi: Hagytak nyomot..., amelyiken el lehetett tévedni. :)

[origo]: Mivel foglalkoztok civilben? (csibegeza)
Kis Sándor: Péter autószerelő, én meg villanyszerelő vagyok.. :) És ezenkívül még autóversenyzők vagyunk.

[origo]: Valamelyik menővel sikerült jól összeismerkedni? Hasonlóan nemnormálisak? (palik)
Kis, Czeglédi: Aki ott van, az senki nem normális. :) Egyébként mindenkivel beszélő viszonyban vagyunk - nagyon jól beszélnek magyarul :) Ez a két-három hét nagy idő, és vagy a pályán, vagy a pihenőhelyen összetalálkozunk. Sok versenyzőt már ismerünk a világbajnoki futamokról is.

[origo]: A Dakar általában sokkal hosszabb, mint ez a jubileumi verseny volt. Szerintetek azt hogy lehet bírni? (Torok)
Kis, Czeglédi: Általában ugyanilyen hosszú mindegyik. Volt olyan Dakar, amelyik km-re több, de azoknak a pályáknak a nehézsége ezét nem közelíti meg.

[origo]: Ha felraknék az A típusú Omegámra egy pár számmal nagyobb kereket, akkor le tudnám győzni a sivatagot (és önöket)? :-) (farOmega)
Kis, Czeglédi: A sivatagot még senki nem tudta legyőzni, meghódítani kell. De jó részeredmények vannak.. :) Valami jobb típust keress, és akkor versenyre kelhetünk! :)

[origo]: Szerintetek fog még nyerni Schlesser vagy Schlesser-jármű? (palfi)
Kis, Czeglédi: Schlesser megnézte a Mitsubishiket, és csak ennyit mondott: újra öt évet kell dolgoznom, mire utolérem őket.

[origo]: Kangoo-t láttatok menni a sivatagban? Én nem hiszem el, hogy egy ilyen ott tud lenni! (palfi)
Kis, Czeglédi: A Schlessernél csak a név a Kangoo, egyébként semmi köze nem volt hozzá. Szériaautóval nem lehet menni a sivatagban.

[origo]: Miért nem összkerekes Schlesser autója? Mi értelme a hátsókerék-hajtásnak? (Astaroth2)
Kis, Czeglédi: A súlyhatár kétkerekes autónál 1200 kg, amely 500 kilóval könnyebb, mint a miénk. Szélesebb lehet a nyomtáv, nagyobb lehet a kerék, és mert ő így szeret menni. Ez egy tipikus krosszautó, de mi már 15 évet versenyeztünk krosszautóval, mi autóval szeretnénk versenyezni és ugyanazokat az eredményeket elérni. :)

[origo]: Melyik pillanat volt a legnehezebb?
Kis, Czeglédi: Minden reggel beülni az autóba.. :)

[origo]: De komolyan, melyik volt a legnehezebb pillanat? (PoLLuX_2k3)
Kis, Czeglédi: Amikor a dűne tetején észleltük, hogy a szekvenciális váltóból egy perc alatt kifolyt az olaj, és hogy nem tudjuk megjavítani a helyszínen.

[origo]: A többi magyarral mi volt a gond, miért potyogtak ki? (palfi)
Kis, Czeglédi: Mindenkinek megvolt a maga Dakarja, és a saját problémája, tőlük kérdezzétek.


1/3 következő oldal >>

1. Főleg róluk

2. Inkább Palikékról

3. Miegymás



Küldje tovább ismerősének!


Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva










2008




2007




2006




2005




2004




2003




2002




2001




2000





Zagar
együttes
November 6-án (csütörtök) 14.00 órakor