Kőváry Barna autóversenyző a Vendégszobában

Vágólapra másolva!
Kőváry Barna egy háromkerekű Trabanttal írta be magát a hazai autóversenyzés történelmébe, de mint műsorvezető is sok hívet szerzett az utóbbi években. A szabadszájú ralisból olvasóink azt is kihúzták a Vendégszobában, hogy egyáltalán nincs magánélete, illetve miért borult fel a legutóbbi versenyén.
Vágólapra másolva!

Mióta versenyzel? [Mr. Babyboy]
- 1993-óta.

Milyen érzés tölt el, amikor száguldasz? [WaYnE.]
- Folyik a fülünkön az adrenalin, egészen addig, ameddig föl nem borulunk...

Milyen adottságok (fizikai, lelki, szellemi) kellenek ahhoz, hogy valaki jó versenyző legyen? [nílusgyöngye]
- Kitartás, gazdag nagybácsi, sok szerencse és még több pénz.

Nem jelent túl nagy kiesést az elmúlt három év? [leállunk!]
- Dehogynem. Három év pályaversenyzés sem pótolta a ralit, bizonyíték rá a hétvége.

Mivel foglalkozol a "civil életben", miből élsz? [lust4life]
- Egy autós magazinban dolgozom mint "lúzer".

Miért pont az autóversenyzést választottad? [erer]
- Mert motorizált génekkel születtem, és a motorozás utáni másfél év kórházban eltöltött idő váltásra késztetett, így lett autózás.

Milyen motoros baleseted volt? [lust4life]
- Eltörtem a lábam hat helyen és másfél évig feküdtem a csepeli kórház rendelőintézetében.

A motoros baleseted óta teljesen leszoktál a kétkerekűekről? [Janko]
- Dehogy szoktam, van egy DRZ-400-as bokorugróm, állóképesség szempontjából nagyon jó az endurózás.

Hadd köszönjem meg, amit tavaly nyújtottál Pécsen előfutóként a Renault Logannal! A magyar bajnokság további futamain is láthatunk majd? [csak Te ne!]
- Természetesen. Hároméves együttműködésben gondolkodunk a támogatóinkkal, az idei évben még ezzel a Renault Clioval, jövőre pedig már egy igazi R3-assal fogunk versenyezni.

A Trabantoddal most mi van? [Joustoe]
- Restaurálják, egy trabantos csapathoz került, Farkas Csabihoz, aki a Mecsek Ralin Harry Rovenperát is vitte a Trabijával.

Milyen típusú autóval versenyeznél legszívesebben? [Mr. Babyboy]
- Egy gyári 800 köbcentis Trabanttal :). Komolyra fordítva a szót azzal a típussal, amit most sikerült összehoznunk, mert nagyon király. Jó persze mindenki kipróbálna egy WRC-t.

Fotó: Marton BálintA magánéleted hogyan bírja a versenyzést? [lust4life]
- Nincs magánéletem... Épp ezért is nehéz olyan társat találni, aki ezt elviseli, nehéz ügy, de meg lehet oldani: tolerancia kérdése az egész.

Milyen érzés volt, amikor 3 kerékkel versenyeztetek, amikor kiesett a Trabiból az egyik kerék? [mr.krab]
- Érdekes, de ugyanakkor iszonyatosan elfáradtam, mert kormányozni sem lehetett, és plusz még a motorháztetőn egyensúlyozó navigátorom, Pintér Richárd életére is vigyáznom kellett.

Ki a kedvenc F1-es versenyződ és miért? [SuperKimi]
- Schumacher, mert ő az egyetlen, aki esőben keresztbe tud menni a Forma-1-es autóval. Habár, ha jobban belegondolok, a renault-s pilóták a kedvenceim... :).

Mi a véleményed Kimi Raikkönenről? Jó versenyzőnek tartod? Találkoztatok már? [nílusgyöngye]
- Schumacher utána a második. Ja nem, köztük vannak a renault-sok :) Élőben még nem találkoztunk.

A szponzorok mit várnak el tőled? Benne van a borulás, vagy nem? [barnafan007]
- Mindenképp benne van, de nem ártana eredménycentrikusan is versenyezni. Isten látja lelkemet, nem direkt borultunk föl, sajnos nem adta ki. Elrontottam, feleslegesen színeztem meg egy kanyart, tudomásul kell venni, hogy nem Tarbiban ülünk, most már én is tudom...:).

Szeretnél indulni majd egyszer a Dakaron is? [Mr. Babyboy]
- A tereprali egy kicsit távol áll tőlem, de biztos, hogy sokat lehetne belőle tanulni, habár az sem egy olcsó "játék"...