Felgyorsít a Jóban Rosszban

Vágólapra másolva!
Tóth Péter Miklós, a TV2 esti szappanoperájának producere a chaten elmondta, hogy jó társaságba csöppent, a stáb tagjai közt nincsenek komoly súrlódások, a sztori meg kissé felpörög tavasszal. 15 éve foglalkozik televíziós műsorkészítéssel, az elmúlt nyolc évben az Európa Film Kft.-nél dolgozott ügyvezető igazgatóként. Kepes András műsorainak producereként olyan produkciók készítésében vett részt, mint az Oázis, a Könyvjelző, a Desszert és Világfalu műsorai. Az utóbbi években játékfilmeket is készített, társproducerként jegyezte az Állítsátok meg Terézanyut, producerként pedig Incze Ágnes Randevú című filmjét.
Vágólapra másolva!

Mit csinált a Jóban Rosszban előtt? [reutin0]
- 15 éve tévézek, a legismertebb produkcióim Kepes András nevéhez fűződnek. Világfalu, Desszert, Könyvjelző, Oázis. Ezeken kívül számtalan kisebb-nagyobb magazinműsort készítettünk, amelyeknek producere vagy rendezője voltam.

Lesz új szereplő? [-16Jégbörtön16-]
- Egy ilyen sorozatnak mindig vannak új szereplői, de természetesen a történet jövőbeli alakulásáról részleteket nem fogok elárulni. Tessék nézni!

Miért pont ez lett a címe? [Kis-Hercegno 080]
- Mert bár a történet elsősorban egy kórházban játszódik, de a cselekmény mégis inkább a hétköznapok emberi örömeit és bánatait követi nyomon.

Miért sok a duma és kevés a cselekmény? Unalmas így. [ztrei7]
- Jó kérdés! Nagyon fontos figyelembe venni egy ilyen szappanopera történetének megírásánál, hogy milyen műsoridőben kerül sugárzásra. A Jóban Rosszban minden este 19.40-kor kerül adásba a TV2-n. Ebben az időben az emberek nagy többsége még számos egyéb dolgot is csinál a tévénézés mellett. Ez azt jelenti, hogy ha a történet annyira pörögne, mint mondjuk egy Doktor House-ban, akkor a nézőink jelentős része egyszerűen lemaradna a történésekről. A szorosabb tempót csak este 8-9 óra után engedhetnénk meg magunknak. Természetesen igyekszünk megtalálni azt az egyensúlyt, ami mindenki számára követhető, de még nem unalmas. Ebben egyébként lesz egy kis változás tavasztól, picit gyorsítani fogunk, mivel a legutóbbi kutatás azt mutatta, hogy beleférne egy árnyalatnyival szorosabb tempó. Remélem, hogy akkor már te sem fogod unalmasnak találni. :-)

Igaz-e, hogy nem túl jó a viszony Hujber Ferenc és a többi szereplő között? [Incsa]
- Nem tudok róla, hogy Hujber Feri és a többi színész között bármilyen rossz viszony lenne. Természetesen egy akkora stábban, mint a miénk, mindig vannak viták, de ilyen személyi ellentétről nem tudok.

Miben más a Bk, mint a JR? [reutin0]
- Például abban, hogy tíz éve megy. Egyébként mindkét szappanopera a hétköznapi problémáinkat boncolgatja, tehát e tekintetben nincs különbség. Nyilván lehet történetvezetésben kisebb-nagyobb különbségeket felfedezni, de az alapkoncepciója a legtöbb szappanoperának hasonló, hisz ez érdekli az embereket. Természetesen mindig igyekszünk izgalmasabb, a nézőket minél inkább érdeklő fordulatokat beleírni a történetbe, ennek érdekében rendszeresen kutatjuk a nézők véleményét mindkét sorozatról. Egyébként folyamatosan figyeljük a legnagyobb internetes fórumokat is, annak érdekében, hogy legyen visszajelzésünk a sorozatról. Így aztán kicsit a nézők is alakíthatják a történetet.

Viták vannak a stábnál? [norbi1722]
- Szerencsére nem nagyon vannak viták a stábon belül. Nekem 15 év tévézés után nagyon furcsa érzés volt, hogy az első olyan stábot, amely az első embertől az utolsóig nagyon jól együtt tud működni, nem én válogattam össze. Mielőtt a Jóban Rosszban-t elvállaltam, mindig saját produkcióim voltak, így ez az első olyan csapat, amelyet 90%-ban készen kaptam. Nagyon összetartó társaság, de azt hiszem, hogy egy napi szappanoperát nem is lehet máshogy csinálni.

Forrás: [origo]

Ha egy színésznek családja van, akkor hogyan játssza el az intim jeleneteket? [Incsa]
- Csak úgy, hogy ezt is egy munkának tekinti. Én magam nem vagyok színész, de úgy gondolom, hogy a színészek egyébként is kicsit átváltoznak, mindig azzá a karakterré, amit éppen játszanak. Így aztán nem nehéz eljátszani akár egy intim jelenetet vagy egy veszekedést, hiszen az adott karakter tényleg dühös vagy éppen szerelmes. Aztán véget ér a felvétel vagy legördül a függöny a színházban, és ő visszaváltozik hétköznapi emberré.