Vágólapra másolva!
A hétszeres bajnok és a 2003-as legjobb nagy csatáját hozta a Miskolc-rali.
Vágólapra másolva!

Élen az ifj. Tóth, Bahor kettős végzett Peugeot 307 WRC-vel, második a nyitó, egri futamon győztes Benik, Varga duó Ford Focusszal, harmadik a Vizin, Táborszki, Toyota Corolla egység lett.

"Szerencsére végig rendben mentek a dolgok. Nagyon örülök, hiszen ez volt a Peugeot 307 WRC első magyarországi győzelme" - mondta sikere után az MTI-nek a címvédő ifj. Tóth János. A szombaton és vasárnap lebonyolított 12 gyorsasági szakaszból a hétszeres abszolút bajnok pilóta hetet nyert meg, öt alkalommal Benik Balázs volt a leggyorsabb.

A péntek esti arénás, murvás, tűzijátékos prológot Spiciék nyerték a számukra új Ford Focus WRC-vel - a közönségszórakoztató "bemelegítő" eredménye nem számított a versenybe. Spitzmüller és Kazár szombaton aztán árkot járt, rengeteget vesztett (egyébként a 11. helyen zárt). Még rosszabbul járt a Tagai, Zsíros, Skoda Octavia egység, amely szintén rontott, ki is esett (kettőből semmi). A többi WRC-sről: Vizinék a tőlük megszokott kiegyensúlyozott autózást mutatták, a Herczig, Csökő, Subaru trió egyelőre összeszokóban van, de ahogy Vizinék Corollája, úgy az ő Imprezájuk sem a legkorszerűbb technika...

Turiék Egerben ugye váltóhiba miatt kellett, hogy (az élről) kiálljanak, nos, a Skoda Fabia Miskolc környékén sem volt tökéletes. Ráadásul kikéstek a 6-os gyorsról, a 40 mp büntetéssel elvesztették esélyüket a győzelemre. Vasárnap nem is folytatták, nekik is kettőből semmi...

A8-ban Asiék hamar feladták, megmakacsolta magát a Mitsubishi. Az egri kizárás után így már nekik is kettőből semmi. Az ugyancsak Lancert hajtó Turánék is így vannak ezzel, most Botka Dávidék is elcsúsztak. Trencsényiék ölébe hullott a győzelem.

A Super1600-osok meccsében újfent Bútorék voltak a legjobbak Suzukival, majd a két Kakuszi (VW) és az Ollé-féle Ignis következik. N4-ben Szabó Gergő Mitsubishijében bekrepált a váltó, Maticsék nyertek. A7-ben a Hadik-féle Skoda Octavia Kit-Car. H10-ben a Varga-féle BMW M3. H9-ben (Lada VFTS) Fenyvesi. A6-ban Balázs Öcsi (Lada 21074). N3-ban Rimár (Honda Civic Type-R). N2-ben Papp (Peugeot 106).


A néhol dzsuva, másutt nem jelzett vízátfolyás sokakat megtréfált, nem kevesen estek-keltek. A gumiválasztáson is sok múlt. Folytatás a fehérvári Duna-ralival május 26-28. között.