Világmárkává teszi a GM a Chevrolet-t

Vágólapra másolva!
A General Motors nagyra törő terveket szövöget a Chevrolet-val, amely a következő években világszerte sikeres márkává nőné ki magát. Ehhez azonban meg kellene hódítani Európát.
Vágólapra másolva!

A General Motors mindent megtesz annak érdekében, hogy világszerte is sikeres márkává tegye a Chevrolet-t - jelentette ki a cég nemzetközi eladásokért felelős alelnöke, John Middlebrook. A cél elérése érdekében a gyár kész hatalmas összegeket invesztálni a márkába.

Middlebrook szerint pusztán idő kérdése, mikor válik a Chevrolet is olyan világszerte sikeres gyártóvá, mint a Toyota, vagy a Volkswagen. Tavaly a 4,3 millió Chevi fogyott világszerte, melyből 2,8 millió az USA-ban talált gazdára. A GM azt szeretné, ha a hazai eladások csökkenése nélkül tudnák emelni a külföldieket, méghozzá olyan mértékben, hogy egy idő után a legtöbb Chevi már Amerika területén kívül találjon gazdára.

Jelenleg Latin-Amerika jelenti a Chevrolet második legnagyobb piacát, ugyanis itt 2006-ban 1,3 millió modellt értékesítettek. A GM ennek megfelelően leginkább Európában és Ázsiában szán nagyobb szerepet a Chevrolet-nak. A siker érdekében az amerikaiak a különböző piacok igényeinek megfelelően apró módosításokkal jelentetnék meg modelljeiket, de a márka még így is nehéz feladat elé néz. Az európaiak 90 százaléka már ismeri a márkanevet, de pusztán három százalékuk tud valamicskét a Chevrolet modellválasztékáról is.