Röviden összefoglalva a szokásos alkatrészeket cserélték le a Mercedes mérnökei: a CLS új, hat helyett három vízszintes részre osztott hűtőrácsot, új hátsó lökhárítót, trapéz alakú kipufogókat, LED-es irányjelzőkkel felszerelt visszapillantó-tükröket és szintén LED-es hátsó lámpát kapott. Átdolgozták a CLS alufelnijeit is, így a 280, 320 CDI és 350 CGI 17 colos, a CLS 500 18 colos, valamint a CLS 63 AMG 19 colos kerekei is megújulnak. Belül egy új háromküllős kormánykerék fogadja a vezetőt, a műszerek háttérszíne fehérre változott, és a szórakoztató elektronikai rendszert is lecserélték.
Az új belépőváltozatban, a CLS 280-ban egy 231 lóerős, háromliteres V6-os benzinmotor dolgozik, ami 7,7 másodperc alatt gyorsítja fel 100 km/órára a négyajtós kupét, és a gyorsulás egészen 245 km/óráig tarthat. Még ennél is jóval fürgébb az átdolgozott CLS 63 AMG (lenti képek), amely 514 helyett már 518 lóerős, de ez a menetteljesítményein nem változtatott. A csúcsmodell új, szebb hangokat hallató sportkipufogót, nagyobb felniket és átdolgozott, visszaváltáskor már gázfröccsöt is adó hétfokozatú automatikus váltót kapott.