Schwarzenegger régóta lelkesedik a kemény terepjárókért, márpedig a portáltengelyes Unimogot még egy Hummer sem tudja megközelíteni, ha offroadozásról van szó. A képen látható ezüstszínű U1300 SE 6.4 első tulajdonosa a filmsztár volt, aki 56 millió forintnak megfelelő dollárért vette 2012-ben, a Feláldozhatók 2. forgatása után, de aztán 2014-ben már el is adta.
A második tulaj az Ebay-en kezdte el árulni 2016 januárjában 100 millió forintnak megfelelő dollárért, de először nem talált rá vevőt, ezért most újra próbálkozik.
A mindössze 3000 kilométert futott, légrugós luxusteherautó meghajtásáról egy 231 lóerős, 6,4 literes, soros hathengeres dízelmotor gondoskodik, amely 100 km/h-s végsebességet biztosít. A terepezést a gallytörő rácson, a belülről állítható keréknyomáson, a mechanikus differenciálzárakon kívül csörlő is segíti, és
még a platón is van egy négyszemélyes pad, biztonsági övekkel.
De a legértékesebb extra kétséget kizáróan a Mr. Terminátor aláírása a műszerfalon, valamint a vásárlását dokumentáló eredeti fényképek, és a legelső adásvételi szerződés.
Ha Schwarzenegger autói szóba kerülnek, mindenki a Hummerekre gondol először.
Nem véletlenül. Ugyanis a színész lobbitevékenysége is közrejátszott abban, hogy 1992-ben az AM General elkezdte árusítani az M998 High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle (HMMWV) civil változatát a nyilvánosságnak Hummer márkanév alatt.
Schwarzenegger egy ideig a reklámarca is volt az Öböl-háborúban ismertté vált terepjárónak. Amikor a General Motors megalkotta a civil H2-t és a H3-at (amelyeknek a formán kívül semmi köze nem volt a katonai eredetihez), az első modellt Hummer H1-re keresztelték át.
Bár nincs fegyvere és páncélzata, a H1 műszakilag nagyrészt megegyezik a katonai járművel, a karosszériáján még a gépágyú rögzítési pontjai is megtalálhatók, ahogy a légi szállításhoz szükséges fülek is, így elvileg a civil változatokat is
ki lehet dobni ejtőernyővel egy repülőből, és kibírják a földetérést is.
A H1 a HMMWV-től még abban tér el, hogy a terepszínen kívül bármilyen más színre is fényezhetik, és természetesen komfortos belsővel, jó zajszigeteléssel, bőrülésekkel, hifivel és légkondicionálóval is rendelkezik.
Schwarzeneggernek 2006-ban 7 darab Hummer H1-ese is volt,
az egyiket, a vajszínű csukottat arról lehetett felismerni, hogy a hátsó kerék fölött Terminator felirat hirdette büszkén a gazdát. Amikor kaliforniai kormányzónak választották meg a színészt, eladta a környezetszennyező járműveket, és csak egy vászontetős zöldet tartott meg közülük, amelyet átalakíttatott hidrogénüzeműre.
Schwarzenegger 2014 végén vásárolta meg a valaha volt legdrágább autóját, ami akkor a világ legdrágább szériaautója is volt egyben. A 2,25 millió dollárba (640 millió forint) kerülő Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse a Guinness szerint is a leggyorsabb nyitható tetejű autó,
a végsebessége 410 km/h.
Kalifornia volt kormányzója aligha engedhette volna meg magának, amíg tartott a hivatali ideje, mivel a környezettudatosságáról ismert államban egyáltalán nincs jó üzenete, ha valaki egy 37 literes városi fogyasztású, 1200 lóerős, kétüléses autóval furikázik nap, mint nap Beverly Hills utcáin.
Schwarzenegger közel 20 millió forintnak megfelelő összeget fizetett ki az Excaliburért, amely egy híres, de
kissé ízléstelen replikája az 1928-as Mercedes SSK-nak.
Az első Excaliburt Brooke Stevens tervezte 1963-ban Sherwood Egbert megrendelésére, aki az azóta már megszűnt Studebaker autómárka elnöke volt.
Egbert egy feltűnő tanulmányautót akart, amivel a New York-i Autószalon közönségét a cége standjára lehet vonzani. Nem sokkal később az elnöknél rákot diagnosztizáltak, ezért már nem tudta megakadályozni a szörnyűséges retromobil megszületését.
Stevens a fiával és még két szerelővel alkotta meg hat hét alatt egy Lark Daytona alvázára az első Excaliburt, amelyet egy Studebaker V8-as motor hajtott. Az eredeti Mercedeshez csak annyi köze volt a replikának, hogy a jellegzetes, hajlított kipufogókat az eredeti német beszállítótól rendelték.
Stevens az új főnökének, Byers Burlingame-nek a telefonba csak annyit mondott, hogy egy kortárs klasszikust alkotott, ami a saját nézőpontjából igaz is volt. Amikor az új elnök meglátta a kocsit, azonnal megtagadta a kiállítását, mert attól tartott, hogy a látogatók majd azt hiszik, a Studebaker gyártani akarja a „Mercebakert”.
Végül Stevens elérte, hogy a New York-i Autószalon főszervezőjénél, hogy az egyik pavilon sarkában mégiscsak kiállítsák a retró tanulmányautót, amely váratlanul nagy sikert aratott, sokan foglalót is hajlandóak voltak letenni érte. A lelkes fogadtatás hatására 1964-ben úgy döntött Stevens, hogy fiaival megalapítja az Excilabur Automobile Corporationt, és kis sorozatban gyártani fogja a kocsit.
Az osztrák testépítőkirály legextrémebb játékszere az M47 Patton harckocsi. Az 50-es években gyártott amerikai tank a 44 tonnájával szinte bármit képes palacsintává lapítani, és ezt Schwarzenegger be is bizonyítja az alábbi videóban.
A színészlegenda a kisfilmmel egyébként tombolavásárlásra szerette volna buzdítani az amerikaiakat, a bevételből gyerekek iskola utáni foglalkozásait támogatták. A 10 dolláros tombola főnyereményként egy próbautat lehetett nyerni a tankkal, és utána még Schwarzeneggerrel is el lehetett szívni egy vaskos szivart.