Meglepő bejelentés, ezt csinálják a franciák az Opelből

2017.11.09. 12:23

Az Opel márkanév ismertségére építve, nyereséges és globális elektromosautó-gyártóvá teszik a céget.

Michael Lohscheller, az Opel/Vauxhall vezérigazgatója csütörtökön Rüsselsheimben, az PSA csoport és az Opel egyesülését követő századik napon mutatta be a márka új stratégiai tervét.

Az európai gyárak megtartásával és elbocsátások nélkül alakítják át az Opelt. Az új stratégiai terv megvalósításával a nemzetközi élvonalba emelik a vállalatot az emissziós normák teljesítése tekintetében, mivel 2024-re az összes Opel elektromos vagy konnektoros hibrid lesz.

Forrás: Origo

Cél a bevételarányos jövedelmezőség két százalékra emelése 2020-ra, és hat százalékra 2026-ra. Ehhez első teendőként el kell érni, hogy az Opel 800 ezer autó legyártásával már nullszaldós legyen.

A terv végrehajtása egyúttal a költségek csökkentését is jelenti. A vezérigazgató rámutatott azonban, hogy a foglalkoztatási kérdésekben felelősségteljesen fognak eljárni, üzembezárások és elbocsátások nem lesznek.