Sárga fényszóróval takarítja a belső sávot a valaha volt legerősebb új BMW

m5 cs
Vágólapra másolva!
Az M5 CS még a nem éppen lassú Competitiont is túlszárnyalja, a gyorsulása és az ára a szupersportautókéval vetekszik.
Vágólapra másolva!
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs

A BMW a nemrég frissített M5 harmadik változatával vágott vissza a Porschének, amely tavaly ősszel hozta ki a felfrissített, 630 lóerős Panamera Turbo S-t. Az új M5 CS teljesítménye 635 lóerő lett, amivel a Porschét megelőzik ugyan a bajorok, de ez még mindig 4 lóerővel kevesebb, mint a négyajtós Mercedes-AMG GT 63 S négyliteres V8-asnának teljesítménye. Igaz,

gyorsulásban már az új BMW a legjobb német szuperszedán,

de erről lejjebb olvashatnak.

bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs

Nagyon odafigyeltek a BMW mérnökei a súlycsökkentésre: a teljes motorháztető, az első lökhárító koptatói, a külső visszapillantó-házak, a hátsó légterelő szárny és a diffúzor egytől egyig szénszálból készültek, ami nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy

a Competitionhöz képest 70 kilóval kisebb, 1825 kilós saját tömeget érjenek el.

Viszont a CS-ben öt helyett már csak négy utasnak van hely: a vezető és első utasa kikönnyített szénszálas kagylóülésekben, a hátul ülő két utas pedig egy-egy önálló sportülésben foglalhat helyet.

bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs

Az M5 CS alatt a Competition sportfutóműve dolgozik, de 7 milliméteres ültetéssel, még feszesebb rugókkal és az M8 Gran Coupé adaptív lengéscsillapítóival. Elöl 275/35 R20, hátul pedig 285/35 R20 méretű Pirelli P Zero Corsa

semi-slick gumik vannak a bronzszínű felniken,

a szintén alapfelszereltségként adott karbon-kerámia fékrendszer 23 kilogrammal könnyebb, mint a Competition acél fékrendszere. Az alacsonyabb rugózatlan- és forgó tömeg a menettulajdonságokat és rugózást egyaránt javítja, emellett a karbon-kerámia tárcsák jobb fékteljesítményt, magasabb hőellenállást és jobb kopásállóságot is garantálnak.

bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs

A gyári chiptuning után a 4.4 literes, V8-as, biturbó motor tehát 635 lóerőt ad le, ami 10 lóerővel szárnyalja túl az eddigi csúcstartó, az M5 Competition teljesítményét, így az

új M5 CS a BMW valaha volt legerősebb utcai modellje.

A 1800-as fordulatnál már elérhető 750 Nm-es csúcsnyomaték nem változott, de nem is panaszkodott rugalmatlanságra eddig senki. A Competitionhöz képest merevebb motortartó bakokat építettek be, javítottak a száraz karteres kenésen és a töltőlevegő hűtésén is. Nyolcfokozatú automata váltó továbbítja az erőt az átprogramozott M összkerékhajtáshoz, amelyet akár hátsókerék-hajtásra is át lehet kapcsolni, ha a vezetőnek farolgatni támadna kedve.

bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs

Kereken 3 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/h-ra

a bajor szuperszedán (és 10,4 alatt 200-ra), ami 0,1 másodperccel jobb a Porsche Panamera Turbo S és 0,2 másodperccel a Mercedes-AMG GT 4-door 63 S idejénél. Az M5 CS végsebességét a vezérlő elektronika 305 km/h-ban korlátozza, ennél a két vetélytárs 10-zel többet tud.

bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs

Úgy tervezték meg a kettős csövezésű, szelepvezérléssel szerelt sportkipufogót, hogy erősítse a V8-as morajlást és a sportos hangzást, de közben a hétköznapokban is használható maradjon.

A vezető ugyanis egy gombbal bármikor elhalkíthatja,

ha nem akarja a reggeli induláskor az egész utcát felébreszteni.

bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs
bmw m5 cs

A limitált szériában készülő BMW M5 CS 2021 tavaszán érkezik a piacra, Németországban 180 400 euró indulóára, ami közel 65 millió forintot jelent. Összehasonlításképp eláruljuk, hogy a 600 lóerős, 3,4 másodperces gyorsulású normál M5 hazai alapára „csak" 36,64 millió forint.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!