Autóbemutató a hőskorból: első képeken az új 120-as Skoda
Sokan várták a csehszlovák csodát, aztán 1976 nyarán az Autó-Motorhoz újabb „szenzációs” képek érkeztek.
Sokan várták a csehszlovák csodát, aztán 1976 nyarán az Autó-Motorhoz újabb „szenzációs” képek érkeztek.
A 47 éves, farmotoros és léghűtéses 911-est úgy alakították át, hogy kemény raliversenyeken száguldjon.
A hátul perecablakos, karos indexes, 25 lóerős ősmodell olyan állapotú, mint új korában volt - 71 évvel ezelőtt.
Nálunk is futott jó pár a farmotoros, fürdőkádfazonú NSU-ból, de ennél a típusnál mintha valami nem stimmelne.
Két apró csomagtérrel, Bogár-alapokon próbált szerencsét az 1600 L. Vezettünk egy 51 ezret futott példányt.
Már célegyenesben voltak az új, orrmotoros Volkswagenek, amikor az 1600 TL legördült a wolfsburgi gyártósorról.
A Skoda 110 L hajlamos volt ugyan forralni a hűtővizet, de könnyebb volt vezetni, mint a Zsigulit. Veteránteszt.
A Skoda 110 L hajlamos volt ugyan forralni a hűtővizet, de könnyebb volt vezetni, mint a Zsigulit. Veteránteszt.
Míg nálunk szinte öltek érte a vásárlók, a tőkés piacokon magabiztos reklámokkal próbált szerencsét az 1000 MB.
A késő Kádár-korszakban meghatározta az utcaképet a farmotoros családi autók egyik utolsó példánya, a Skoda 105/120.