Vágólapra másolva!
 
Vágólapra másolva!

Forray R. K.: Társadalmunk és középiskolája, Akadémiai, Budapest. 1988.

Forray R. K., Hegedűs T. A.: Az újjáépítés gyermekei - a konszolidáció gyermekei, Gyorsuló idő, Magvető, Budapest, 1989.

Forray R. K., Hegedűs T. A.: A cigány etnikum újjászületőben: Tanulmány a családról és az iskoláról, Közoktatási Kutatások, Akadémiai, Budapest, 1990.

Forray R. K., Kozma T.: Társadalmi tér és oktatási rendszer, Közoktatási Kutatások, Akadémiai, Budapest, 1991.

Forray R. K., Hegedűs T. A.: Cigány gyermekek szocializációja, AULA, Budapest, 1998.

Forray R. K. (szerk) Romológia - Ciganológia, Dialog Campus, Pécs, 2000.

Forray R. K., Mohácsi E. (eds): Opportunities and Limits: The Roma Community in Hungary at the Millennium; Chances et Limites: La communauté Tsigane en Hongrie au début du siécle, Külügyminisztérium, Budapest, 2002.

Forray R. K., Hegedűs T. A.: Iskola, cigányok, oktatáspolitika, Új Mandátum, Oktatáskutató Intézet, Budapest, 2003.

Forray R. K.: Systemic change in educational policy, In: Hajdú Z. (szerk.): Hungary: Society, State, Economy and Regional Structure in Transition, Centre for Regional Studies, Pécs, 1993: 139-154.

Forray R. K., Kozma T.: Kleine Grundschulen in Ungarn, In: Fickermann, D., Weishaupt, H., Zedler, P. (eds.): Kleine Grundschulen in Europa, Weinheim, Basel, Frankfurt, Wien, 1998.

Forray R. K.: Results and Problems in he Education of the Gypsy Community, European Education, 2002. 4: 70-90.

Forray R. K.: A multikulturális/interkulturális nevelésről. In: Lukács P., Nagy P. T. (szerk.): Oktatáspolitika, Felsőoktatási Kutatóintézet, Új Mandátum, Budapest, 2005: 134-144.