Vállalta a Magyar Posta a fogyasztók részletesebb tájékoztatását a bankkártyahasználat költségeiről, így a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megszüntette az ügyben indított eljárást - közölte a versenyhivatal pénteken.
A közlemény szerint a GVH a Magyar Postával szemben indított eljárásában azt vizsgálta, megfelelő információt kaphattak-e a fogyasztók arról, hogy a postafióki bankkártyahasználat minden esetben készpénzfelvételnek minősül, illetve tisztában lehettek-e az ezzel kapcsolatos költségekkel.
A vizsgálat során megállapították, hogy a posta csak szóban tájékoztatott a bankkártyahasználattal kapcsolatos tudnivalókról, ez azonban a díjak mértékére nem terjedt ki.
A posta a fogyasztók megfelelő tájékoztatása érdekében vállalta, hogy a szóbeli felvilágosítást írásos figyelemfelhívással is kiegészíti, és mindkét esetben utal arra, hogy a postai bankkártyás tranzakciók kézpénzfelvételnek minősülnek, amelyek díja eltérhet a szokásos készpénzfelvételi díjtól.